Fiets al jaren met de Busch & Müller Cycle Star, op diverse fietsen gemonteerd.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Wat een prachtige omgeving, Tovenaar. Ik krijg een deja-vugevoelDe tovenaar schreef: ↑vr 22 mar, 2019 10:34Fiets al jaren met de Busch & Müller Cycle Star, op diverse fietsen gemonteerd.
spiegel.jpg
Drie keer raden waar dat waswillem.m schreef: ↑vr 22 mar, 2019 10:45Wat een prachtige omgeving, Tovenaar. Ik krijg een deja-vugevoel
Zonder gekheid: die suggestie van Tovenaar lijkt me wel wat.
Zelf heb ik een paar jaar geleden de Zefal Spin gekocht. Mocht je net als wij zonder standaard rijden, dan is deze spiegel af te raden, omdat-ie snel kapot gaat als je de fiets regelmatig neerlegt.
Prachtig daar!De tovenaar schreef: ↑vr 22 mar, 2019 11:05Drie keer raden waar dat was
Op dit filmpje is de spiegel beter te zien: https://youtu.be/BmJOh7wLd0Y?t=190
Op Corries fiets, ook met een vlinderstuur, is dat goed gelukt met de tie-wrap-achtige bevestiging die bij de spiegel geleverd werd. Zelf heb ik zo'n spiegel met een ander soort bevestiging (die er ook bij geleverd wordt) in een bar end gestoken, ongeveer zoals een kurk op een wijnfles.De tovenaar schreef: ↑vr 22 mar, 2019 11:05Die Zefal is op een vlinderstuur niet goed te monteren lijkt me.
Da's trouwens wel een goeie waarschuwing. Dankjewel. Had ik zelf nog niet aan gedacht. Hoewel van een later bouwjaar (1966) werkt ook bij mij het inzoomen niet meer tot op macro niveau... Om er maar eens een understatement tegenaan te gooien.