Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Gisteren (12 maart) heb ik het nieuws vernomen dat de molenmaker, die de restauratie op de foto van 2007 heeft uitgevoerd, is overleden. Ik schat zijn leeftijd op ongeveer 55 jaar. Op verzoek van de molenorganisaties worden de Groninger molens in de rouwstand gezet. Kolham ook. Hij was een erg goede vakman.
Ik vind het aantal scooters toch wel erg groot. Dan denk ik aan een flinke stad, ergens vlakbij het centrum. Veel steden vallen dan af omdat ze geen rotspartij hebben aan de westzijde dichtbij het centrum.
De twee letters worden op tegenwoordige Italiaanse kentekenplaten niet meer provincie-gebonden, zoals FI voor Firenze of SI voor Siena, zoals ik in 2006 heb gezien. Het hele systeem is dus opgeschud. Alleen Rome hanteert ROMA op het blauwe blokje rechts nog wel. Ik heb een Italiaanse buurvrouw en zij heeft het mij uitgelegd.
In de omgeving van het Olympische stadion van Rome zijn er wél rotspartijen te vinden en ook dergelijke aantal bouwlagen. Daar heb ik nog rondgefietst. De ostello waar ik heb overnacht ligt in die buurt.
Helaas niet herkend, we kwamen van de andere kant en die straat is eenrichtingsverkeerLeon schreef: ↑wo 13 mar, 2019 11:52Sorrento: https://www.google.com/maps/@40.6256399 ... 312!8i6656
Jij moet het zeggen, wie het eerst binnen jouw nauwkeurigheidswens viel. (ongeschreven regel)
De Stenen Baak bij Oostvoorne? Daar heb ik in 1965 een foto van genomen.gerritdevries schreef: ↑wo 13 mar, 2019 13:32Ik zou je de beurt wel willen geven maar dan ga je vast weer iemand anders bedanken .
Dus dan maar deze toren:
1.jpg