Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 333 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

36046 berichten
Cube design museum in Kerkrade?
Veel zuidelijker zoeken, er wordt eenmaal per jaar ook ferm getrommeld.
San Sebastian?
Het land is juist.
CarlW schreef:
di 12 mar, 2019 12:41
Het land is juist.
In elk geval kan je er naar een Spaanstalige film kijken. :wink:

Ik ga eens Googelen...
Ik kwam ook uit op San Sebastian:
Tamborrada, San Sebastián
Elk jaar wordt op 20 januari in San Sebastián het startschot gegeven voor een van de meest luidruchtige en vermakelijke festivals van het land: La Tamborrada. Meer dan 15.000 lokale inwoners komen samen om 24 uur lang non-stop te trommelen.
Toch maar verder zoeken.

-Jan
Weer wat bijgeleerd. In die richting zoekend (trommelevenementen) zal het snel gaan...
Nee, niet in Andalucia. Van de trommmels moet je ook nog naar de toiletpotten...
CarlW schreef:
di 12 mar, 2019 13:31
Nee, niet in Andalucia. Van de trommmels moet je ook nog naar de toiletpotten...
Weet ik, maar als je de plaats weet dan kan je gerichter verder zoeken.
(maar heb nu even geen tijd meer :( )
-Jan
Waarschijnlijk is de zoekstrategie om een lijstje met trommelsteden te koppelen aan "toiletpot movie theater" in het Spaans. Heb echter geen tijd nu om te zoeken.
CarlW schreef:
di 12 mar, 2019 10:57
Air Force One van Trump?
Dan zou Fox op staan, en geen speefilm uit 1974.
Ik heb geen Fox op televisie.
Omdat Hellín niet alleen een Ciudad del Tambor is, maar ook een Museo Arte Contemporanéo heeft, gok ik daar op, hoewel ik het plaatje nergens kon terugvinden.
Goh, er wordt veel meer getrommeld dan ik dacht in Spanje, ik hield C. voor dè trommelhoofdstad van de Semana Santa ("tot bloedens toe", weetjewel) maar dat klopt blijkbaar niet. Het is in Aragon, in ieder geval.
Centro Buñuel Calanda

http://www.bunuelcalanda.com/

https://goo.gl/maps/zXPLKDQGsN32

Google "Calanda museo inodoro"
Goed geroken, Willem!

Die WC's verwijzen naar een scene uit Le fantome de la liberté, waarin de stoelgang zich in beschaafd converserend gezelschap aan tafel afspeelt en het 'onhygiënische' eten een individuele bedoening is, verbannen naar het kleine kamertje. Bunuel was een surrealist!
CarlW schreef:
di 12 mar, 2019 18:56
Goed geroken, Willem!

Die WC's verwijzen naar een scene uit Le fantome de la liberté, waarin de stoelgang zich in beschaafd converserend gezelschap aan tafel afspeelt en het 'onhygiënische' eten een individuele bedoening is, verbannen naar het kleine kamertje. Bunuel was een surrealist!
Bijzondere gedachten had die Bunuel, en wat een leuk resultaat!

Hieronder een raadplaatje met een minder vies luchtje:
(Eens kijken of de concurrenten van Martin de molendatabase inmiddels in de vingers hebben 8))
Ik denk dat Martin slaapt of elders aan het fietsen is, anders had hij al gereageerd. :D Deze molen staat ongeveer in zijn woonplaats :lol: De jonge Hendrik te Den Andel, Groningen.

Ik mis wel wat onderdelen aan de molen en er is een nieuwe binnenroe gestoken. Dit betekent dat de molen gerestaureerd wordt en de foto in juni/juli 2007 is genomen. :lol:

Jan
Jan2855 schreef:
di 12 mar, 2019 22:56
Ik denk dat Martin slaapt of elders aan het fietsen is, anders had hij al gereageerd. :D Deze molen staat ongeveer in zijn woonplaats :lol: De jonge Hendrik te Den Andel, Groningen.

Ik mis wel wat onderdelen aan de molen en er is een nieuwe binnenroe gestoken. Dit betekent dat de molen gerestaureerd wordt en de foto in juni/juli 2007 is genomen. :lol:

Jan
Wij hadden wat laat gegeten, daarna afwas gedaan (geen vaatwasser) en naar Wallander op TV gekeken. Ik kan ook niet 24/7 voor mijn computer zitten!
Dit was mijn molen, daar heb ik 17 jaar gedraaid! Afstand 3 km van mijn huis. Ik ben daar weg gegaan omdat de eigenaar, een molenstichting, niet gemakkelijk was. Jammer, maar ik ben nu gelukkig op mijn molen in Kolham.
Martin E. van Doornik schreef:
di 12 mar, 2019 23:39
Jan2855 schreef:
di 12 mar, 2019 22:56

Jan
Wij hadden wat laat gegeten, daarna afwas gedaan (geen vaatwasser) en naar Wallander op TV gekeken. Ik kan ook niet 24/7 voor mijn computer zitten!
Dit was mijn molen, daar heb ik 17 jaar gedraaid! Afstand 3 km van mijn huis. Ik ben daar weg gegaan omdat de eigenaar, een molenstichting, niet gemakkelijk was. Jammer, maar ik ben nu gelukkig op mijn molen in Kolham.
Wat grappig zeg, ik had dat helemaal niet door.

2007 zou goed kunnen. We waren toen op vakantie (met de auto) naar Denemarken, en kampeerden onderweg enkele dagen ten noorden van Groningen-Stad. Ik vond het er erg mooi.

@Jan: Jij bent aan de beurt!