Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hoe bevestig ik deze fietstas/backpack van KNOG. - Forum Wereldfietser

Hoe bevestig ik deze fietstas/backpack van KNOG.

Ik heb deze tas als fietstas via Marktplaats gekocht. Vandaag ontving ik ‘m, maar ik snap niet hoe ik ‘m aan een fiets zou moeten bevestigen. De haakjes (zie foto’s) lijken wel gemaakt om ergens in vast te klikken of in te schuiven, maar de verkoper had ‘m bij zijn fiets gekregen en er zat geen bevestigingsmateriaal bij (ook niet voorgemonteerd op zijn fiets). Herkent iemand dit type bevestiging? Ik hoor graag wat ik nodig heb om ‘m aan mijn fiets te kunnen hangen. De haakjes kunnen draaien (weet alleen niet of dat echt de bedoeling is). Op de site van Giant en KNOG kan ik deze tas niet vinden helaas, Google geeft ook geen resultaat.

Bijlagen

Misschien kunnen de haken over je bagagedrager heen haken en de twee lussen met drukknopen ervoor zorgen dat de tas er vervolgens niet af stuitert als je die door de bagagedrager heen vlecht?
Jurr schreef:
do 24 jan, 2019 09:49
Misschien kunnen de haken over je bagagedrager heen haken en de twee lussen met drukknopen ervoor zorgen dat de tas er vervolgens niet af stuitert als je die door de bagagedrager heen vlecht?
Misschien lukt het als je het lusje twee of drie keer om de stan heendraait waar de tas aan hangt, op voorwaarde dat dat al lukt.
Maar ik vind het wel een gevaarlijk idee om een rugzak aan een achterdrager te kunnen hangen met diverse bandjes rondslingerend. Het zou best wel eens een nepperd kunnen zijn.
Leon schreef:
do 24 jan, 2019 11:23
Jurr schreef:
do 24 jan, 2019 09:49
Misschien lukt het als je het lusje twee of drie keer om de stan heendraait waar de tas aan hangt, op voorwaarde dat dat al lukt.
Maar ik vind het wel een gevaarlijk idee om een rugzak aan een achterdrager te kunnen hangen met diverse bandjes rondslingerend. Het zou best wel eens een nepperd kunnen zijn.
Er zit wel iets van een rits, net boven de aanhechting van de draagbandjes. Daar kunnen ze ingestopt worden denk ik.
Er zit wel iets van een rits, net boven de aanhechting van de draagbandjes. Daar kunnen ze ingestopt worden denk ik.
Klopt gios! Bedankt voor de reacties, hier kan ik wel wat mee! 8)
Je kan ook eens bij een dealer van Giant langsgaan en kijken of zij het weten.
Ik vond deze foto, de tas is hier duidelijk met de bandjes bevestigd op de achterdrager.
Giant rugzak..jpg
Cool! Thanks Ed 8)