Hmm ... zelfs als ik niks bijzonders bedoel lezen jullie er al een crypto-boodschap in.JanH schreef: ↑ma 17 dec, 2018 23:04Ik zal wel weer cryptodom zijn, maar ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt. Dit is toch raad "plaatje". Of is de tekst "Luz-Saint-Sauveur" fout?Bridgestone SM schreef: ↑ma 17 dec, 2018 19:12Plaatje goed, maar antwoord foutwillem.m schreef: ↑ma 17 dec, 2018 19:03Luz-Saint-Sauveur
65120, Frankrijk
https://maps.app.goo.gl/TXkbp
BSM
Doe ik een poging:
-antwoord 1: Luz-Ardiden
-antwoord 2: Frankrijk ("een globale suggestie waar ik me als fotograaf bevond")
-antwoord 3: tijdens de TdF ("suggestie wanneer het was"). Maar dat antwoord was al gegeven en goed bevonden. Ik heb er alleen een tijdselement aan toegevoegd.
Antw. 1: Nee, ik moest het opzoeken, maar het scheelt weinig met de poging van willem.m
Antw. 2: Da's wel erg magertjes *
Antw. 3: Ook nogal mager, het aantal keer dat de Tour hier langs kwam is op één hand te tellen **
* Als je de klim gevonden hebt - dat is te doen, er staan zelfs gelijksoortige plaatjes op het internet -
dan is het niet al te moeilijk ongeveer aan te geven waar ik toen stond (of zat)
** Het juiste jaar herkennen ... is misschien teveel gevraagd ....
En dan nog een paar degelijke handvatten, zonder cryptische dubbele bodem:
1º Het is niet Auvergne/Massif Central, al was het maar omdat je kalkrotsen ziet.
2º Het is hier hoger als Luz Ardiden als ik de wikipedia-hoogte moet geloven.
O ja, het plaatje was goed, dwz goedbevonden door willem.m
BSM