Ik heb 2 nieuwe 50 mm Almotions incl. binnenbanden aangeschaft en er opgelegd, maar de band wil zich zowel voor als achter maar niet zetten. D.w.z de reflecterende streep loopt niet evenwijdig aan de velg. En niet zo'n klein beetje ook, je voelt het met fietsen en het scheelt een behoorlijk stuk als je je vinger tegen het loopvlak van de band zet.
Div. opties uitgeprobeerd, kneden, silicone erop en vervolgens tot de maximale 5 bar opgepompt, het helpt niet. Er blijft één deel steeds weer verder in de velg zitten dan de rest. De velg is een Exal SP19.
Ik heb er nog even een fietsenmaker in ruste naar laten kijken maar ook hij kreeg het niet voor elkaar. Hij wil het volgende week nog wel gaan proberen met montagevet en een z.g. centreerlepel.
Hier iemand die raad weet?
Div. opties uitgeprobeerd, kneden, silicone erop en vervolgens tot de maximale 5 bar opgepompt, het helpt niet. Er blijft één deel steeds weer verder in de velg zitten dan de rest. De velg is een Exal SP19.
Ik heb er nog even een fietsenmaker in ruste naar laten kijken maar ook hij kreeg het niet voor elkaar. Hij wil het volgende week nog wel gaan proberen met montagevet en een z.g. centreerlepel.
Hier iemand die raad weet?