Ik en mijn vriendin gaan in de herfstvakantie (13-21 okt) een weekje weg (niet met de fiets, maar wandelend/liftend). Ze heeft enorm veel moeite met warm blijven 's nachts. Het haalt voor haar alle plezier uit kamperen weg omdat ze er tegenop ziet om nu 3 slaapzakken, thermokleding, extra kleding, een kruik en mijn thermo-lakenzak te gebruiken bij +15 graden 's nachts en het dan net aan warm te hebben.
Maar, ze wil liever niet gelijk 400-500 euro uitgeven aan een goede slaapzak zonder te weten of het echt gaat werken. In de winkel kun je maar zo veel testen natuurlijk, want je zit niet in de kou. Daarom zoeken we een donzen slaapzak met een comfort temperatuur van minstens -5 en liefst richting de -10 om te kijken of dit uitkomst kan bieden in de herfst. We zullen een lakenzak gebruiken om de slaapzak schoner te houden en als de zak echt stuk gaat en gerepareerd moet worden zijn de kosten voor ons.
Kan iemand ons helpen in omgeving Tilburg (± 100km omtrek)
Maar, ze wil liever niet gelijk 400-500 euro uitgeven aan een goede slaapzak zonder te weten of het echt gaat werken. In de winkel kun je maar zo veel testen natuurlijk, want je zit niet in de kou. Daarom zoeken we een donzen slaapzak met een comfort temperatuur van minstens -5 en liefst richting de -10 om te kijken of dit uitkomst kan bieden in de herfst. We zullen een lakenzak gebruiken om de slaapzak schoner te houden en als de zak echt stuk gaat en gerepareerd moet worden zijn de kosten voor ons.
Kan iemand ons helpen in omgeving Tilburg (± 100km omtrek)