Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tips voor 1 week hoogtemeters maken in oktober (Dld-Fra-Lux-Bel) - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Tips voor 1 week hoogtemeters maken in oktober (Dld-Fra-Lux-Bel)

Ja, eind oktober vertrek ik voor 6 weken naar Peru en Bolivia. Op het programma staan de Salar de Uyuni, met de beklimming van een paar vulkanen, en de Cordillera Blanca en Huayhuash.
alma schreef:
zo 26 aug, 2018 12:02
Ja, eind oktober vertrek ik voor 6 weken naar Peru en Bolivia. Op het programma staan de Salar de Uyuni, met de beklimming van een paar vulkanen, en de Cordillera Blanca en Huayhuash.
Gaaf zeg!

Houd je toevallig tussen door iets bij? Of gaan we achteraf pas weer genieten van spectaculaire filmpjes?
Nee, tijdens de reis heb ik mijn handen meer dan vol aan andere dingen. Achteraf probeer ik wel weer een leuk filmpje in elkaar te sleutelen.
Mede n.a.v. de reacties heb ik besloten met de Flixbus naar Dresden te gaan, en vanaf daar via de Saksische Schweiz, de grens met Tsjechië, Thuringerwald en Sauerland naar Düsseldorf te fietsen, en vanaf daar met de trein terug. Ik heb in Basecamp een mooie, afwisselende route in elkaar geknutseld van bij elkaar iets meer dan 900 km, in 8 pittige dagetappes die wel steeds bij een leuke camping eindigen (die in oktober nog open is). Ik verheug me vooral op -not kidding!- Camping Club Nancy in Tsjechië... Nu nog goed weer en het wordt helemaal top!

(Ik dacht eerst nog aan naar Basel bussen en dan terug fietsen, maar ik ben al vaker in de Vogezen en Eiffel geweest, en erg vaak in de Ardennen. Centraal- en Oost-Duitsland zijn voor mij nieuw.)
Leuk! geniet er van 8)
Deel je je track met campings ook hier?
Frans & Dieuwertje schreef:
ma 27 aug, 2018 17:34
Leuk! geniet er van 8)
Deel je je track met campings ook hier?
Na afloop. Eerst eens kijken of het in de praktijk gaat zoals ik bedacht heb. Daarna kan ik de route in context plaatsen en evt alternatieven voorstellen.
Klinkt goed! :D