Het ziet ernaar uit dat ik half oktober een week vrij heb en een fietsvakantie dicht bij huis kan doen (tenzij het weerbericht 1 week lang continue regen laat zien, dan ga ik plaatjes raden op dit forum ).
Wie heeft tips voor een geschikt gebied?
Ik ben op zoek naar:
- veel hoogtemeters maken
- veel afwisseling
- mooie uitzichten
- vooral smalle weggetjes
- bospad / gravelweg mag (mits niet te heftig)
- bossen met loofbomen (vanwege herfstkleuren)
- voldoende eenvoudige campings
- in Bel, Dld, Lux en/of Fra
Verder:
- Het liefst start ik in Zuid-Limburg, maar als ik wat verder moet kan ik misschien ook eerst een paar honderd km met de auto gaan.
- Ik ga denk ik op de normale vakantiefiets (zonder vering) en met twee fietstassen.
- Ik ben niet op zoek naar kant-en-klare routes; die bedenk ik liever zelf. Het gaat me nu om de keuze voor een gebied met misschien tips voor plaatsen waar ik vooral eens moet langsgaan.
Thanks!
Wie heeft tips voor een geschikt gebied?
Ik ben op zoek naar:
- veel hoogtemeters maken
- veel afwisseling
- mooie uitzichten
- vooral smalle weggetjes
- bospad / gravelweg mag (mits niet te heftig)
- bossen met loofbomen (vanwege herfstkleuren)
- voldoende eenvoudige campings
- in Bel, Dld, Lux en/of Fra
Verder:
- Het liefst start ik in Zuid-Limburg, maar als ik wat verder moet kan ik misschien ook eerst een paar honderd km met de auto gaan.
- Ik ga denk ik op de normale vakantiefiets (zonder vering) en met twee fietstassen.
- Ik ben niet op zoek naar kant-en-klare routes; die bedenk ik liever zelf. Het gaat me nu om de keuze voor een gebied met misschien tips voor plaatsen waar ik vooral eens moet langsgaan.
Thanks!