Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop Trek T900 Tandem - Forum Wereldfietser

Te koop Trek T900 Tandem

Te koop:
Goede Trek T900 Tandem
Drie jaar in bezit
Drie keer gebruikt voor fietsvakantie vanuit Nederland naar Berlijn / Munchen / Basel
Met heel veel plezier gebruikt met mijn dochter, haar leeftijd tijdens vakanties was 8/9/10
Ze wordt nu wat te groot dus tijd om iemand anders van de tandem te laten genieten
Fiets is voorzien van goede achter- en voordrager (tubus)
Schwalbe Marathonbanden ruim 3000 km gebruikt
Remmen en schakelbediening die jaar geleden upgrade:
- Shimano Schakel-/Remgreep ST-EF65 8V Rechts - Zwart
- Shimano Schakel-/Remgreep ST-EF65 3V Links - Zwart
- Shimano V-Brake Alivio BR-T4010 Voor - Zwart
- Shimano V-Brake BR-T4010 Achter Zwart
Alle kabels vervangen drie jaar geleden
Voorzien van goede spatborden
Ergon bar ends
Drie bidonhouders, waarvan 1 op tandemstuur
Specs fabrikant (zonder de upgrades) https://www.trekbicyclesuperstore.com/p ... 9703-1.htm
Drie jaar probleemloos, nog goed voor jaren plezier
Je kunt de fiets zien en testen in Poortugaal
De vraagprijs is 850 euro (zonder de tassen)
Je kunt contact opnemen via een PB, nederlof@box.nl
IMG_5311 klein.jpg
IMG_5311 klein.jpg (81.63 KiB) 2491 keer bekeken
Hoe oud is de fiets?
bandenmaat?
De bandenmaat is 26x2.0
Bouwjaar weet ik niet exact. Model is verkocht tussen 2011 en 2016. In 2015 heb ik hem overgenomen van iemand die hem nieuw had aangeschaft. Zijn kids bleken minder enthousiast, vandaar de verkoop.
frank75/5 schreef:
za 25 aug, 2018 16:06
Met heel veel plezier gebruikt met mijn dochter, haar leeftijd tijdens vakanties was 8/9/10
Ze wordt nu wat te groot dus tijd om iemand anders van de tandem te laten genieten
Voor wat het waard is: er passen ook veel grotere mensen achterop als je een langere zadelpen monteert. De zitpositie is dan wel behoorlijk 'rechtop'.
Thanks Marten!
Wij hebben een aantal jaren een dergelijke childback tandem gehad (van het Engelse Thorn) en het was een werkelijk ideale manier om met kinderen in de leeftijd 4/5 -8/9 fietsvakanties te doen. Ze zijn veel steviger en stabieler dan aanhangfietsjes. Wij hadden er een grote tweewieler aanhanger achter voor de bagage. Ik weet geen betere manier om met kinderen in die leeftijdsklasse fietsvakanties te ondernemen. Ook van en naar school/zwemles/sport etc. was het handig.
frank75/5 schreef:
zo 26 aug, 2018 09:19
De bandenmaat is 26x2.0
Bouwjaar weet ik niet exact. Model is verkocht tussen 2011 en 2016. In 2015 heb ik hem overgenomen van iemand die hem nieuw had aangeschaft. Zijn kids bleken minder enthousiast, vandaar de verkoop.
Trek maakte deze tandem al vanaf 2006. Heerlijke jaren mee beleefd, met dezelfde setup als Wim. Aanrader dus voor als je een tandem zoekt voor stabiele ritten met je kids (of met je vriend of vriendin natuurlijk, dat gaat ook)