In Juni j.l. deze Koga Terraliner Alloy (1998) gekocht voor 125 euro.
![Afbeelding](https://myalbum.com/photo/E1NjbAnJcZyS/1k0.jpg)
Op de kabels en rem- schakelgrepen na alles gedemonteerd en schoongemaakt.
Nieuwe remblokjes en ketting en cassette 11-32 (triple acht)
Met een crankset van 22-32-42 kun je dan de hele wereld aan.
Meer heb je niet nodig volgens Sheldon Brown.
Alles gefinetuned en schakelt als een zonnetje.
Midden-standaard en een bagagedrager gemonteerd (had ik nog) en weegt nu slechts 12 kg (gewogen).
Wat er niet aan zit hoef je ook niet mee te sjouwen.
Totale kosten 200 euro.
De vorige eigenaar had de bovenbuis met rode verf beklad om wat oppervlakkige beschadigingen te behandelen.
Ik had de bovenbuis daarom helemaal kaal geschuurd met de bedoeling te spuiten maar heb er gemakshalve duct-tape omgewikkeld. Niet fraai maar wel effectief en onaantrekkelijk voor het dievengilde.
![Afbeelding](https://myalbum.com/photo/E1NjbAnJcZyS/1k0.jpg)
Op de kabels en rem- schakelgrepen na alles gedemonteerd en schoongemaakt.
Nieuwe remblokjes en ketting en cassette 11-32 (triple acht)
Met een crankset van 22-32-42 kun je dan de hele wereld aan.
Meer heb je niet nodig volgens Sheldon Brown.
Alles gefinetuned en schakelt als een zonnetje.
Midden-standaard en een bagagedrager gemonteerd (had ik nog) en weegt nu slechts 12 kg (gewogen).
Wat er niet aan zit hoef je ook niet mee te sjouwen.
Totale kosten 200 euro.
De vorige eigenaar had de bovenbuis met rode verf beklad om wat oppervlakkige beschadigingen te behandelen.
Ik had de bovenbuis daarom helemaal kaal geschuurd met de bedoeling te spuiten maar heb er gemakshalve duct-tape omgewikkeld. Niet fraai maar wel effectief en onaantrekkelijk voor het dievengilde.