Ik heb inmiddels per e-mail rechtstreeks contact met camping Harskamperdennen opgenomen.Bert van Sprang schreef: ↑wo 08 aug, 2018 19:57Het zou jammer zijn als we Martin (en anderen) moeten missen omdat het aanmelden niet soepel verloopt!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb inmiddels per e-mail rechtstreeks contact met camping Harskamperdennen opgenomen.Bert van Sprang schreef: ↑wo 08 aug, 2018 19:57Het zou jammer zijn als we Martin (en anderen) moeten missen omdat het aanmelden niet soepel verloopt!
Antwoord van de leiding van Harskamperdennen ontvangen: het is niet aan hen om de inschrijvingen te regelen.Martin E. van Doornik schreef: ↑wo 08 aug, 2018 20:55Ik heb inmiddels per e-mail rechtstreeks contact met camping Harskamperdennen opgenomen.Bert van Sprang schreef: ↑wo 08 aug, 2018 19:57Het zou jammer zijn als we Martin (en anderen) moeten missen omdat het aanmelden niet soepel verloopt!
De betaling staat ergens op de rechterzijde van eventbrite nadat je de bestelling hebt doorgegeven. Nogal onopvallend. Ik keek er eerst overheen.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 09 aug, 2018 12:14Antwoord van de leiding van Harskamperdennen ontvangen: het is niet aan hen om de inschrijvingen te regelen.Martin E. van Doornik schreef: ↑wo 08 aug, 2018 20:55Ik heb inmiddels per e-mail rechtstreeks contact met camping Harskamperdennen opgenomen.Bert van Sprang schreef: ↑wo 08 aug, 2018 19:57Het zou jammer zijn als we Martin (en anderen) moeten missen omdat het aanmelden niet soepel verloopt!
Heb nogmaals met Eventbrite geprobeerd en ik heb nu de tickets gedownload en uitgeprint! Maar geen rekening te zien om te betalen.... Tot ziens op 31 augustus, ik kijk ernaar uit! Ga straks de kampeerspullen van zolder halen, al sinds 2003 niet gebruikt.... En m'n bekende gele Giant moet nieuwe kogellagers in het traphuis hebben, want die kraken en piepen zo.
Is now done! Gebruikmakend van het bestelnummer dat op de uitgeprinte ticket staat. Reuze bedankt.joukon schreef: ↑do 09 aug, 2018 14:52De betaling staat ergens op de rechterzijde van eventbrite nadat je de bestelling hebt doorgegeven. Nogal onopvallend. Ik keek er eerst overheen.
Bericht van organisator:
Evenementdetails
Bedankt voor je aanmelding.
Betaling svp op NL90 INGB 0001 6915 35 t.n.v. JW van Dijk te Den Haag.
Groet Jaap
Bedankt,
De Wereldfietser
Problemen met Eventbride ? Stuur even een mailtje naar activiteiten(apenstaartje)wereldfietser(punt)nlMartin E. van Doornik schreef: ↑wo 08 aug, 2018 19:53Ik heb met m'n vrouw overlegd en ik kom naar de Harskamperdennen!
Maar het aanmelden op eventbrite lukte me als nieuwe aanmelder niet! Er is geen apart venstertje waar ik een nieuw wachtwoord kan aanmaken. Zonder wachtwoord niet mogelijk.
Kun jij een leuke route maken Mario?
Beste Martin,Martin E. van Doornik schreef: ↑do 09 aug, 2018 15:27Is now done! Gebruikmakend van het bestelnummer dat op de uitgeprinte ticket staat. Reuze bedankt.joukon schreef: ↑do 09 aug, 2018 14:52De betaling staat ergens op de rechterzijde van eventbrite nadat je de bestelling hebt doorgegeven. Nogal onopvallend. Ik keek er eerst overheen.
Bericht van organisator:
Evenementdetails
Bedankt voor je aanmelding.
Betaling svp op NL90 INGB 0001 6915 35 t.n.v. JW van Dijk te Den Haag.
Groet Jaap
Bedankt,
De Wereldfietser
Zojuist m'n tent tevoorschijn gehaald. Het is een zogenaamde combinatietent met een openklapbare luifel. Totaal gewicht 18 kg. Kan in tweeën gesplitst worden. Wat ik meeneem weegt hij inclusief stokken 10,5 kg. En de overige spullen klaar gezet. Lichte slaapzak, maar geen kussen en geen mat. Wel aanwezig op zolder is een 2-pers. opblaasbaar matras (van Vrijbuiter) en kussen van ons eigen bed, want met kamperen gingen wij immers met de auto.... Te zwaar voor op de fiets. Kookspullen gecontroleerd: een priktankje van Campingaz nog kopen. Proviand koop ik wel bij Emté in Kootwijkerbroek.
Reuze bedankt, Bert. Als het kan een dikke mat en een dikke kussen. Vanwege de pijn in m'n rechterbeen die ik twee jaar geleden op de fiets in Oostenrijk heb opgelopen. Heb vrij brede schouders, voor de ruimte tussen het bed en mijn hoofd gebruik ik altijd een grote kussen. Anders m'n hoofd op de Karrimor-tas.... Verder niet nodig.bert sitters schreef: ↑do 09 aug, 2018 20:22Beste Martin,
Mocht je wat nodig hebben? Geef het even aan op dit forum. Wij zijn als Wereldfietsers om elkaar te helpen.
Er zijn leden met veel spullen die ze amper gebruiken.
Wordt weer gezellig.
Niet nodig, zie de topic vlak daarboven: Is now done!Activiteitencie WF schreef: ↑do 09 aug, 2018 16:54Problemen met Eventbride ? Stuur even een mailtje naar activiteiten(apenstaartje)wereldfietser(punt)nlMartin E. van Doornik schreef: ↑wo 08 aug, 2018 19:53Ik heb met m'n vrouw overlegd en ik kom naar de Harskamperdennen!
Maar het aanmelden op eventbrite lukte me als nieuwe aanmelder niet! Er is geen apart venstertje waar ik een nieuw wachtwoord kan aanmaken. Zonder wachtwoord niet mogelijk.
Geef aan met hoeveel je komt, welke dagen je overnacht en of je zaterdagavond mee eet. Dan komt het allemaal in orde.
Beste Martien,
De URL's lijken te verwijzen naar een locatie op de computer van degene die het bericht geplaatst heeft. Ik kan ze in elk geval niet openen. Maar misschien ligt het aan mij en kan iemand uitleggen hoe het moet?rondje Vierhouten 67,6km, C:\Users\Thuis\AppData\Local\Temp\2296436.gpx-1.xml
rondje rondje Hulshorsterzand- Vierhouten 80,7km, C:\Users\Thuis\AppData\Local\Temp\2296181.gpx-2.xml
rondje Posbank 81km, C:\Users\Thuis\AppData\Local\Temp\1171109.gpx.xml
Is opgelost.Martien schreef: ↑wo 15 aug, 2018 13:00De URL's lijken te verwijzen naar een locatie op de computer van degene die het bericht geplaatst heeft. Ik kan ze in elk geval niet openen. Maar misschien ligt het aan mij en kan iemand uitleggen hoe het moet?rondje Vierhouten 67,6km, C:\Users\Thuis\AppData\Local\Temp\2296436.gpx-1.xml
rondje rondje Hulshorsterzand- Vierhouten 80,7km, C:\Users\Thuis\AppData\Local\Temp\2296181.gpx-2.xml
rondje Posbank 81km, C:\Users\Thuis\AppData\Local\Temp\1171109.gpx.xml
Martien, Bedankt!Martien schreef: ↑wo 15 aug, 2018 13:32Ik heb van de twee knooppuntenroutes een GPS track gemaakt op Route.nl. Deze kun je daar downloaden mocht je dat willen:
https://www.route.nl/fietsroute/939919/ ... nnen-58-km
https://www.route.nl/fietsroute/939932/ ... nnen-76-km