Ik heb dat achterlicht ook gekocht, maar dan de versie met draad.Leon schreef: ↑zo 17 jun, 2018 09:46
* Een nieuwe batterij-achterlicht-reflector mocht wel eens sinds 1999. (€12,15)
* Ik hoorde op dit forum pas een paar weken geleden dat er cranckbouten bestaan waarmee je de cranck ook los krijgt. Dat scheelt een stuk gereedschap meenemen. (€6,61)
* Nieuwe remblokjes op voorraad is altijd fijn, ook al weet ik dat de oude nog lang mee zullen gaan. Die zitten nu tegen de 9000 km. Ze hadden geen dual-compound in voorraad, maar ik fiets toch zelden meer in de nattigheid. ( €18,10)
* Omdat Supreme Black niet meer bestaat ben ik nu overgegaan op Finish Line Wachs, dat volgens Duitse testrapporten erg goed moet zijn. Ik was toevallig ook aan een nieuwe ketting toe, die ik nog op voorraad had, dus kan ik over 2000 km vertellen of dit goed spul is. Het is bij eerste gebruik wel heel erg waterig. Je ketting blijft er mooi schoon van want in tegenstelling tot het roetzwarte Supreme Black is dit spul kleurloos. (€7,07)
Stuk voor stuk dingen die je bji de lokale fietsenboer niet zult aantreffen.
Gezien de prijs van je Koolstop remblokken heb je deze spullen besteld bij bike-discount.de?
Hoe werken die bouten? Mijn crank zat zo vast op het asje dat ik deze eraf hebt moeten slijpen.
De cranktrekker trok het schroefdraad uit het aluminium.