Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Second opinion Cycle2Charge oplader - Forum Wereldfietser

Second opinion Cycle2Charge oplader

Dag Wereldfietsers,

Ik overweeg deze USB lader in te bouwen in het stuur. Ik las in deze review http://fietsdewereldrond.nl/cycle2charg ... nsluiting/ dat er bepaalde telefoons het hier niet op doen.

Van de week een testje gedaan met iemand die de charger heeft, met mijn Huawei Mate9, en inderdaad laadde hij niet op.

De specificaties van mijn telefoon:
Accu
Capaciteit 4000 mAh
Type Lithium-Polymer
Connector USB-C
Duracell kabel

Heeft stom toevallig iemand ook deze telefoon die deze ervaring kan bevestigen, of was de gedane test niet goed en heb jij 'm wel op kunnen laden?

Dank!
Rob
Tenzij je twijfelt aan de kabel tussen de Cycle2Charge en je telefoon zou ik vertrouwen op de test die je gedaan hebt, mocht het bij iemand anders wel werken dan zou ik de kans te groot vinden dat hij toch niet bij jou werkt.
De gebruikte kabel kan invloed hebben op de laadspanning maar het kan ook zijn dat jouw telefoon een hogere laadspanning vraagt dan 500 Mah.
Mr. Z schreef:
za 23 jun, 2018 20:08
De gebruikte kabel kan invloed hebben op de laadspanning maar het kan ook zijn dat jouw telefoon een hogere laadspanning vraagt dan 500 Mah.
Laadstroom :wink:
Spanning doen we hier in Volten
Stroom in Ampères :D