Gebeurde mij met een echte MTB ook hoorGotmyselfabikefriday schreef: ↑zo 01 apr, 2018 13:12Maar kan er geen mountainbike parcours mee fietsen. Weleens geprobeerd en kreeg toen een boze meneer achter mij, omdat ik de boel tegenhield
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Gebeurde mij met een echte MTB ook hoorGotmyselfabikefriday schreef: ↑zo 01 apr, 2018 13:12Maar kan er geen mountainbike parcours mee fietsen. Weleens geprobeerd en kreeg toen een boze meneer achter mij, omdat ik de boel tegenhield
Gebeurde mij met een echte MTB ook hoor
Dat is meer een RaadplaatjeLekkebandvoor schreef: <Fiets in regenachtig weer bij een grensovergang>
Handig om met je vriend dezelfde fiets te kopen, kan het niet aan de fiets liggen als een van de twee achterblijft of juist sneller gaat. Leuke fietsen, dat ze maar veel gravel mogen zien!Fietsvriend schreef:Hij is geslaagd voor de eerste test, mijn Specialized Sequoia (de voorste op de foto). Dat het een te gekke graveller is, wist ik al. Dat ie een perfecte aanhangfietstrekker is, had ik ook al mogen ervaren. En sinds dit weekend weet ik dat ie ook niet vies is van een korte vakantie met bepakking.
Misschien niet zo erg dat het tot april heeft geduurd, z'n mooie snelle tourer/randonneur is toch meer iets voor mooi weer. Wat betreft het gegil zou je een ander merk remblokjes kunnen proberen, wat ook wel eens (tijdelijk) wil helpen is ze met een miniem andere hoek op de velg te laten drukken.jeroenh schreef: Mijn laatste aanwinst, een Salsa Casseroll eind november aangeschaft via MP, maar nu pas ertoe gekomen om in te richten naar mijn wensen...
Avid Shorty Ultimate remmetjes. Die laatste vallen mij wat tegen, remkracht is een stuk minder dan v-brakes of magura's, maar vooral dat gegil is verschrikkelijk , en het is mij nog niet gelukt om dat volledig weg te krijgen
Nou het is niet helemaal de bedoeling om er alleen met mooi weer mee te rijden, daarvoor zitten er juist spatborden op! Het gegil is inmiddels verdwenen, combinatie(?) van ander merk blokjes (nu SwisStop) en inderdaad wat meer toe-in, maar nog steeds vind ik ze niet geweldig goed remmen, v-brakes gaat vele malen beter of Magura’s is natuurlijk ook een optie.daulagari schreef: Misschien niet zo erg dat het tot april heeft geduurd, z'n mooie snelle tourer/randonneur is toch meer iets voor mooi weer. Wat betreft het gegil zou je een ander merk remblokjes kunnen proberen, wat ook wel eens (tijdelijk) wil helpen is ze met een miniem andere hoek op de velg te laten drukken.
Met wat voor lading wil je er mee gaan rijden; met bepakking ging de Panasonic zwabberen?
Waarom hebben jullie voor een zelfgebouwde versie gekozen op basis van het losse frame (de pro-module) ipv van voor de witte variant met 105 groep?Fietsvriend schreef: ↑ma 21 mei, 2018 20:07
Mijn fietsvriend (met precies dezelfde fiets, maar andere tassen) en ik zijn zeer tevreden over het comfort van het stalen frame (carbon vork) en de 105-shimano groep (48x32, 11-36).
Marten's creaties worden ook internationaal op waarde geschat!
Prachtig!
Als je op nat wegdek c.q. in de regen in een groep rijdt wordt de flap hogelijk gewaardeerd door degene die achter je rijdt
Hebben de anderen dan ook zulke spatlappen of ben je de enige sociale rijderPeterFokkinga schreef: ↑di 19 jun, 2018 09:06Als je op nat wegdek c.q. in de regen in een groep rijdt wordt de flap hogelijk gewaardeerd door degene die achter je rijdt