Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Nogal moeilijk, nergens herkenningspunten te zien en ik heb nog nooit op Radswegen gefietst.daulagari schreef: ↑wo 13 jun, 2018 23:19Met wat vertraging, ik had geen foto klaar staan; een kompasbel vind ik te zenuwachtig.
In welk verlaten Kulturlandschaft ligt dit prima fiets-/wandelpad netwerk?
Zal verre van makkelijk wezen want zover ik kan op opencyclemap zien lopen er geen fietsroutes over maar wel een heel mooi gebied. 5 km verder weer een <rivier>-<rivier>-Radweg opgepikt die daar een schitterende, lange maar niet te steile afdaling maakte door bos maar ach dat is een aanwijzing?
Er zijn wel heel veel meer Radwegen, wat de zoektocht als een speld in een hooiberg moeilijker maakt , zie https://de.wikipedia.org/wiki/Liste_der ... eutschland
Rechts staat een soort van een bunker en achter het eind van het licht klimmende fietspad een plat piramidevormig dak.daulagari schreef: ↑do 14 jun, 2018 22:08Het plaatje geeft niet al te veel aanwijzingen maar met het herkennen van een object zou de zoekruimte een stuk kleiner moeten worden. Grotere plaatjes kunnen zover ik weet niet op het forum, maar onder deze link kan je de foto in een hogere resolutie zien.
Er zijn inderdaad heel wat Radwegen maar het aantal <rivier>-<rivier>-Radwegen is redelijk beperkt.
Als laatste is het iets meer dan een raadplaatje, in de originele tekst staat een verborgen aanwijzing.
Het is een pas of een berg want "er lopen geen fietsroutes OVER".
Nee, dat is hem niet, dat is mijn manier om te zeggen dat over de fietspaden in dit gebied niet onderdeel zijn van een fietsroute.
Dat laatste is iets van na eind 2005 maar hoewel het er idyllisch uit ziet mag je niet buiten de paden komen.Martin E. van Doornik schreef: Rechts staat een soort van een bunker en achter het eind van het licht klimmende fietspad een plat piramidevormig dak.
Toch lijkt me dat wel de juiste...