Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dan blijven er nog duizend van dit soort plaatsjes over of zo. Het Shell tankstation en de Renaultgarage zullen inmiddels wel weg zijn, du dat kunnen we niet opzoeken. Gotische kerken met nooit herstelde spits zijn er massa's, al zou je kunnen verwachten dat als de spits er in WOI/II af is gegaan het om midden-Frankrijk gaat en niet om zuid. Het wegdek doet me meer denken aan midden dan aan west of oost Frankrijk. Bij elkaar komt deze wilde gok dan in de driehoek Bourges-Dijon-Vichy. Maar de bungalowwoningen doen me wel meer denken aan zuid-Frankijk.
Het Shell-tankstation heet nu Avia. De Renault garage staat er nog (volgens Streetview, datum april 2016). De T-kruising naast de drie blauwe borden is nu een rotonde. Ergens in de buurt van een beroemde kastelen-rivier.... Er is niet ver westelijk daarvan een grote stad.Leon schreef: ↑za 02 jun, 2018 09:09Dan blijven er nog duizend van dit soort plaatsjes over of zo. Het Shell tankstation en de Renaultgarage zullen inmiddels wel weg zijn, du dat kunnen we niet opzoeken. Gotische kerken met nooit herstelde spits zijn er massa's, al zou je kunnen verwachten dat als de spits er in WOI/II af is gegaan het om midden-Frankrijk gaat en niet om zuid. Het wegdek doet me meer denken aan midden dan aan west of oost Frankrijk. Bij elkaar komt deze wilde gok dan in de driehoek Bourges-Dijon-Vichy. Maar de bungalowwoningen doen me wel meer denken aan zuid-Frankijk.
Inderdaad Vallet; ik had het nummer 44 eigenlijk niet moeten verklappen....
Voor mij had de aanwijzing "van een beroemde kastelen-rivier" in combinatie met het nog bestaan van het benzinestation genoeg moeten zijn, maar ik had een fout gemaakt bij het zoeken.Martin E. van Doornik schreef: ↑za 02 jun, 2018 19:01Inderdaad Vallet; ik had het nummer 44 eigenlijk niet moeten verklappen....