Beste Wereldfietsers,
Gisteren heb ik met een leuke korting (25% winkelkorting en 10% demokorting) een Hilleberg Anjan 2 GT gekocht. Eigenlijk is de prijs boven mijn budget maar ik kon hem niet laten staan. Ik heb me inmiddels helemaal suf gegoogeld, ik kan namelijk nergens meer de footprint voor dit type tent bestellen. Wel voor de Anjan 2 maar deze beslaat alleen het slaapgedeelte en niet de voortent wat mijn eis is. Ik heb inmiddels Hilleberg zelf ook gemaild met de vraag of zij mij kunnen helpen aan deze footprint maar ik heb nog geen reactie gehad. Nu twijfel ik om de Hilleberg tent terug te brengen en deze in te ruilen voor de Exped Cetus II. Hiervan heeft de Bever namelijk zeker de footprint in huis. Ik kan kan niet zo goed kiezen dus ik hoor graag de mening van jullie![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mijn eisen waardoor de keuze tussen op deze twee tenten is gevallen:
- Ik wil graag een tunneltent
- licht (beiden rond de 2000 gram)
- groot genoeg voor mij alleen maar door de voortent prima te doen met zn tweeën (= eis).
- Ik ga solo naar Scandinavië dit jaar en de kans dat het daar regent is groot. Ik wil een ruime voortent hebben waar ik kan koken en relaxen mocht het gaan regenen.
- Ik vind het fijn dat de binnen en buitentent aan elkaar vast zit.
Hopelijk krijg ik reacties die mijn twijfels weg nemen en ik uiteindelijk met de juiste tent op pad ga. Mocht iemand een website weten waar ik alsnog de footprint voor de Ajan 2 GT kan kopen dan hoor ik het ook zeker graag. Of heb je er toevallig eentje in de kast liggen waar je niks mee doe die ik kan overnemen, dat zal helemaal super zijn
Wellicht past de footprint van een ander type Hilleberg er ook gewoon in.
Alvast bedankt voor je reactie!
Gisteren heb ik met een leuke korting (25% winkelkorting en 10% demokorting) een Hilleberg Anjan 2 GT gekocht. Eigenlijk is de prijs boven mijn budget maar ik kon hem niet laten staan. Ik heb me inmiddels helemaal suf gegoogeld, ik kan namelijk nergens meer de footprint voor dit type tent bestellen. Wel voor de Anjan 2 maar deze beslaat alleen het slaapgedeelte en niet de voortent wat mijn eis is. Ik heb inmiddels Hilleberg zelf ook gemaild met de vraag of zij mij kunnen helpen aan deze footprint maar ik heb nog geen reactie gehad. Nu twijfel ik om de Hilleberg tent terug te brengen en deze in te ruilen voor de Exped Cetus II. Hiervan heeft de Bever namelijk zeker de footprint in huis. Ik kan kan niet zo goed kiezen dus ik hoor graag de mening van jullie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mijn eisen waardoor de keuze tussen op deze twee tenten is gevallen:
- Ik wil graag een tunneltent
- licht (beiden rond de 2000 gram)
- groot genoeg voor mij alleen maar door de voortent prima te doen met zn tweeën (= eis).
- Ik ga solo naar Scandinavië dit jaar en de kans dat het daar regent is groot. Ik wil een ruime voortent hebben waar ik kan koken en relaxen mocht het gaan regenen.
- Ik vind het fijn dat de binnen en buitentent aan elkaar vast zit.
Hopelijk krijg ik reacties die mijn twijfels weg nemen en ik uiteindelijk met de juiste tent op pad ga. Mocht iemand een website weten waar ik alsnog de footprint voor de Ajan 2 GT kan kopen dan hoor ik het ook zeker graag. Of heb je er toevallig eentje in de kast liggen waar je niks mee doe die ik kan overnemen, dat zal helemaal super zijn
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Alvast bedankt voor je reactie!