Dit vindt ik een moeilijke.
Wij hebben in onze tuin een toilet en douche voorzien om eventuele vakantiefietsers aan een slaapplaats te helpen.
Dit omdat we het zelf leuk vonden om te kamperen bij de boer of mensen thuis in plaats van op grote campings.
Nu zoeken we 2 a 3 vakantiefietsers, alleen of met kinderen die bij ons in de tuin willen overnachten, met de tent. Of openlucht. Om eens te bekijken of alles aan de wensen voldoet.
Liefst hebben we een gezin met kinderen en een koppel zonder om eens te kijken of alles naar wens is.
Of solo, dat mag natuurlijk ook.
Wij wonen in Werbeek, te Retie, België
Graag horen we van enkele enthousiastelingen.
Ik schrijf 2 a 3, maar als er dat 5 zijn, daar maken we ons niet druk om.
Contact via pb liefst.
Met vriendelijke groeten,
Mick en Annelies
ps; we wonen op het platteland, hebben paarden en koeien als buren, zelf hebben we kippen schapen en bijen.
ps2; als jullie vinden dat dit ongepast is dan zal ik dit verwijderen.
Wij hebben in onze tuin een toilet en douche voorzien om eventuele vakantiefietsers aan een slaapplaats te helpen.
Dit omdat we het zelf leuk vonden om te kamperen bij de boer of mensen thuis in plaats van op grote campings.
Nu zoeken we 2 a 3 vakantiefietsers, alleen of met kinderen die bij ons in de tuin willen overnachten, met de tent. Of openlucht. Om eens te bekijken of alles aan de wensen voldoet.
Liefst hebben we een gezin met kinderen en een koppel zonder om eens te kijken of alles naar wens is.
Of solo, dat mag natuurlijk ook.
Wij wonen in Werbeek, te Retie, België
Graag horen we van enkele enthousiastelingen.
Ik schrijf 2 a 3, maar als er dat 5 zijn, daar maken we ons niet druk om.
Contact via pb liefst.
Met vriendelijke groeten,
Mick en Annelies
ps; we wonen op het platteland, hebben paarden en koeien als buren, zelf hebben we kippen schapen en bijen.
ps2; als jullie vinden dat dit ongepast is dan zal ik dit verwijderen.