Mooie fiets, veel rijplezier toegewenst.Moris schreef: ↑vr 23 mar, 2018 16:49Vandaag na een lange proefrit in het juiste framemaat 51, eindelijk de knoop doorgehakt in mijn zoektocht naar de geschikt E-Bike. Het is dan toch de Merida E-Spresso Sport 511 (2018) geworden
De fiets heb ik bij een lokale FM aangekocht met een zeer goed reputatie in naservice en waar bovenop nog een fikse korting toegekend werd.
Morgenvroeg staat de fiets na een volledig nazicht voor me klaar om afgehaald te worden, eveneens wordt een Omnium fietsverzekering hiervoor afgesloten. :9~
Het enige dat ik aan deze complete fiets met zeer degelijke materialen nog laat wijzigen zijn de siliconen handvaten door Ergo zwart leder en de fietsbel, zodat de bel vanop het handvat zonder je hand te moeten verplaatsen goed en veilig bereikbaar is.
Graag wil ik iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen van harte bedanken
Wat me wel opvalt is dat de achterdrager niet verbonden is met de zitbuis. Lijkt mij altijd steviger om dat wel te hebben. Hoe verhoudt zich dat met je initiele wens om : "Stevige achterdrager voor de boodschappen"
Ik ben ook benieuwd naar wat anderen daar van vinden.