door
Adieu » wo 25 apr, 2018 20:45
mqaa schreef: ↑wo 25 apr, 2018 13:52
Edwin* schreef: ↑wo 25 apr, 2018 11:50
Eindelijk!! zodra ik 'm gemonteerd heb laat ik het weten en laat ik een afbeelding zien...
Zou mooi zijn als hij past! Als dat zo is ga ik hem ook gebruiken denk ik. Die losse kettingen enzo is een hoop gedoe...
Geen gedoe meer voor mij
Hij zit! Het is wel even passen en meten, een extra vulringetje plaatsen tussen het spatbord en het frame, waardoor het spatbord iets meer richting de band wordt gedrukt op de plaats waar het slot gemonteerd wordt, maar het werkt!
Het ringslot heeft aan beide kanten 4 gaatjes waardoor de bouten kunnen om 'm mee aan het frame te bevestigen. Ik had eerst aan beide kanten het één na bovenste gaatje genomen, maar dan ging het ringslot net niet dicht. Nu heb ik aan de ene kant het bovenste gaatje gebruikt en aan de andere kant het één na bovenste gaatje. Het slot zit daardoor niet helemaal recht, maar je moet heel goed kijken, anders valt het niet eens op.
Ik zou de één na bovenste gaatjes nog kunnen verruimen aan beide kanten, zodat het slot recht komt te zitten. Misschien doe ik dat nog wel een keer, maar voorlopig zit-ie!
Ik ben blij dat ik getipt werd door Bongers. Erg attent.
Even voor de goede orde: ik heb het slot niet gekregen, maar netjes betaald, het is ook niet mijn bedoeling om reclame te maken, maar ik vind wel dat Bongers hiervoor een pluim verdient! Ze hebben hiermee toch een oplossing gevonden waar meerdere mensen wat aan hebben