Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Goed opgelost, het Landgericht in München, vlakbij het station van München HBF, waar ik van de ter ziele gegane City Night Express ben uitgestapt.
Omgeving Thionville in Noord-Frankrijk, tegen Luxemburg aan? In 1966 heb ik daar veel van die mijnafvalbergen gezien, op de achtergrond is zo'n bult zichtbaar.Leon schreef: ↑di 17 apr, 2018 17:08Er van uitgaande dat mijn gok goed is... de volgende foto is van 3 november 2004, dus er zou wat veranderd kunnen zijn. Toch wil ik de exacte lokatie - ± 50 meter of zo - van waar de foto gemaakt is. Ik denk dat de meeste van jullie er wel eens vlakbij zijn geweest, maar door een zijstraat in te fietsen kom je na een paar honderd meter ineens bij dit uitzichtpunt.
Leon, de gok is inderdaad goed, bij de 2e keer checken snapt google het blijkbaar wel, het was de omweg overigens meer dan waard, samen met nog een aardige wandeling. Dus als je nog eens in de buurt bent (Zuiden van Servië tegen de grens met Kosovo aan) maak even dat uitstapje. nog meer mooie foto's vindt je hier http://www.djavoljavaros.com/?cmbJezik=2Leon schreef: ↑di 17 apr, 2018 17:08Toeristische dingen worden door google natuurlijk genadeloos herkend: Đavolja Varoš
Meer: https://www.google.nl/search?hl=nl&tbs= ... 6&dpr=1.25
Er van uitgaande dat mijn gok goed is... de volgende foto is van 3 november 2004, dus er zou wat veranderd kunnen zijn. Toch wil ik de exacte lokatie - ± 50 meter of zo - van waar de foto gemaakt is. Ik denk dat de meeste van jullie er wel eens vlakbij zijn geweest, maar door een zijstraat in te fietsen kom je na een paar honderd meter ineens bij dit uitzichtpunt.
Je zoekt het te ver.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 17 apr, 2018 18:20Omgeving Thionville in Noord-Frankrijk, tegen Luxemburg aan?
Ik had meer het idee dat het ergens in jouw 'achtertuin' was. Waar precies wordt nog op gepuzzeld.Leon schreef: ↑di 17 apr, 2018 20:36Je zoekt het te ver.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 17 apr, 2018 18:20Omgeving Thionville in Noord-Frankrijk, tegen Luxemburg aan?
Dan moet het de St. Pietersberg zijn met de fabriekspijp van ENCI. Met wat naar rechts de kerktoren van Bemelen? Uit de buurt van Sibbe gefotografeerd? In april vorige jaar heb ik daar ook gefietst, maar het regende.... Niet alle Zuid-Limburgse wegen worden bij Google streetview 'blauw opgelicht'....Leon schreef: ↑di 17 apr, 2018 20:36Je zoekt het te ver.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 17 apr, 2018 18:20Omgeving Thionville in Noord-Frankrijk, tegen Luxemburg aan?
je zit wel erg in de buurt, maar het exacte weggetje is wat lastiger.... ik denk in de buurt van Margraten Cemetery.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 17 apr, 2018 21:14Dan moet het de St. Pietersberg zijn met de fabriekspijp van ENCI. Met wat naar rechts de kerktoren van Bemelen? Uit de buurt van Sibbe gefotografeerd? In april vorige jaar heb ik daar ook gefietst, maar het regende.... Niet alle Zuid-Limburgse wegen worden bij Google streetview 'blauw opgelicht'....Leon schreef: ↑di 17 apr, 2018 20:36Je zoekt het te ver.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 17 apr, 2018 18:20Omgeving Thionville in Noord-Frankrijk, tegen Luxemburg aan?
Ik dacht heel even er geweest te zijn afgelopen zaterdag tijdens AGR, maar dat blijkt niet het geval te zijn. Wel in Banholt geweest trouwens, maar aan de oostkant van het dorp.Leon schreef: ↑vr 20 apr, 2018 09:30Het is kennelijk lastig. Het is op de Molenweg in Banholt. Hier: https://goo.gl/maps/wZ1r8v4Qu592
Vanuit de oostelijke kant net voorbij het erf van de boerderij. Er staat een bankje.
Makkelijk zat, vanaf Quai de Caster gezien bij Ternaaien aan de Belgisch-Nederlandse grens met op de achtergrond de sluis na de splitsing van de Maas en het Albertkanaal. Heb hier nog in 2013 en 2017 gefietst.