Graag gedaansupermario schreef: ↑za 17 feb, 2018 15:31Ik weet nu waar de klik van komt. Van mijn thudbuster geveerde zadelpen.
Moet deze even in vetten.
Mario
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Graag gedaansupermario schreef: ↑za 17 feb, 2018 15:31Ik weet nu waar de klik van komt. Van mijn thudbuster geveerde zadelpen.
Moet deze even in vetten.
Mario
http://www.m-gineering.nl/shopcog.htmsupermario schreef: ↑di 20 feb, 2018 21:29
Je kan tegenwoordig ook een tand kransje met een klem ring nemen. De ketting stand veranderd dan weer een beetje
Mario
Onder kopje: "Rohloff tandwiel adapter"Nieuw, er is nu ook een versie die de kettinglijn nagenoeg ongewijzigd laat. Deze is echter niet bruikbaar voor tandriemen en de hele kleine kransjes (13T &14T). Zelfde prijs
Ik vind het geen manier van doen. Iets te koop zetten wat je niet wilt verkopen... en de enthousiaste liefhebber een baaldag bezorgen...supermario schreef: ↑za 31 mar, 2018 22:25Ik doe de fiets niet weg. Vind het alleen maar leuk om te kijken hoe ver mensen bereid zijn om te bieden.
Zie het als een soort spel.
Moet wel eerlijk zeggen dat die naaf best wel herrie maakt
Mario
Ander blad/tandwiel er op zetten zodat je hoger in de versnellingen zit? Mijn (nieuwe) naaf is bij 8 (mijn standaard versnelling) en hoger compleet stil. De 7 is rumoerig en daaronder maakt hij ook wat geluid. Dat zal nog wel minder worden (hoop ik )supermario schreef: ↑zo 01 apr, 2018 09:31Ik ben wel tevreden, maar de css velgen vind ik niet prettig remmen en de naaf maakt altijd wel wat geluid.
Die CSS velg ga je pas waarderen als blijkt hoe lang deze velgen het uithouden in verhouding tot velgen die niet van een ceramisch laagje zijn voorzien. Zorg er wel voor dat je de goede remblokjes ervoor hebt, dat scheelt ook een stuk, en ja bij remmen in de regen duurt het iets langer voor je stil staat, als je dat weet kun je er rekening mee houden.supermario schreef: ↑zo 01 apr, 2018 09:31Jullie hebben gelijk. Ik heb de advertentie weg gehaald.
Ik ben wel tevreden, maar de css velgen vind ik niet prettig remmen en de naaf maakt altijd wel wat geluid.
Mario