Dag allemaal,
Bedankt voor al jullie reacties! Ik ben even offline geweest, jammer genoeg niet voor een fietstrip!
In verband met de geïntegreerde achterdrager van de TT, vind ik persoonlijk een voordeel. Ik heb al verschillende vluchten genomen met de fiets en heb de dragen nog nooit gedemonteerd. Ik steek de fiets ook niet meer in een doos. Telkens we deze in een doos aanboden, bleek achteraf iets beschadigd (ik vermoed dat de dozen makkelijk onderaan stapelen in het ruim
Telkens we de fietsen op de wielen inleverden was er niets aan de hand (afgezien van opengebroken achterlichten voor het stelen van de batterijen door het personeel in Delhi airport...
Mijn Tubus drager, die al 15 jaar op de Main d'Or zit, is al aan alle kanten verbogen en ontdaan van lakwerk maar heb deze nooit moeten vervangen. Dus als het lakwerk van de geïntegreerde drager beschadigd raakt...tja, een nieuwe fiets is maar heel even nieuw
Ik zou eerder voor schijfremmen gekozen hebben in verband met slijtage van velgen, maar mss is dat wel te verwaarlozen als je de voordelen van HS33 of gelijkaardig in beschouwing neemt.
Ik wacht geduldig op een beetje droog weer om eens uitgebreid te gaan testrijden met alle merken (TT, Avaghon, IDworx easy rohler sluipt toch stilaan ook mee in het lijstje, ondanks alu frame...)