Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Wat hebben de verschillende soorten schijfremmen te maken met de kwetsbaarheid ervan tijdens vervoer?Eric Schuijt schreef:Ik ben geen fan van schijfremmen (i.v.m. kwetsbaarheid bij vervoer in bus, ossenkar, roeiboot, vliegtuig, trein, etcetera).
Daarom ga ik eerst met Magura schijfremmen fietsen en halverwege mijn tocht bouw ik het om tot Shimano schijfremmen.
Eric gaat denk ik testen welke het snelst stuk gaan onder een lading koffers of zakken graan.*david* schreef:Wat hebben de verschillende soorten schijfremmen te maken met de kwetsbaarheid ervan tijdens vervoer?Eric Schuijt schreef:Ik ben geen fan van schijfremmen (i.v.m. kwetsbaarheid bij vervoer in bus, ossenkar, roeiboot, vliegtuig, trein, etcetera).
Daarom ga ik eerst met Magura schijfremmen fietsen en halverwege mijn tocht bouw ik het om tot Shimano schijfremmen.
Ik ben benieuwd hoe jouw ervaringen ( vervoer, werking etc ) zijn geweest met de Magura schijfremmen en de Shimano schijfremmen tov de HS33 die je op je vorige fiets(en) had.Eric Schuijt schreef: ↑za 21 okt, 2017 23:43Ik ben geen fan van schijfremmen (i.v.m. kwetsbaarheid bij vervoer in bus, ossenkar, roeiboot, vliegtuig, trein, etcetera).
Daarom ga ik eerst met Magura schijfremmen fietsen en halverwege mijn tocht bouw ik het om tot Shimano schijfremmen.
En zo zijn er nog wat dingen die ik ga testen.
De naaf hoorde bij een Santos waarvan de flens van de Rohloff gescheurd was.