Die achterste standaard lijkt me dat echter niet, of is de poot alleen te kort en staat daardoor zo scheef?maxwell schreef:Overgenomen van iemand van het Forum hier, een m-gineering met een rohloff aandrijving. Fijne stabiele koersvaste fiets.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik zie het nu aan de stenen in de muur, de fiets wil de berg op zeg maar. Ik ben meer van de fietsen dan de muren zeg maar.jwkeij schreef: ↑di 23 jan, 2018 09:45Bedankt voor de reacties tot nu toe. Dit stukje handwerk is mijn beste fietsgerelateerde aankoop ooit.
@ shadow: Klopt, daar staat ie als frameset in de gallery en in sommige berichten als complete fiets, zonder dragers en tassen.
@ Peter: Lowrider staat horizontaal en is goed uitgelijnd. Foto is wat vertekend
Edwin* schreef: ↑wo 11 okt, 2017 22:54
Dit is-tie dan geworden. Nieuw katoenen stuurlint, nieuwe Schwalbe Lugano Classic banden, nieuwe remkabels, beetje poetswerk en de Karrimor fietstassen en stuurtas.
De aankomende maanden hebben we helaas niet veel tijd om er mee op uit te trekken, maar in het voorjaar 's een weekendje uitproberen!