door
Shane » ma 30 okt, 2017 18:41
In het categorie "Never ending story" is mijn Brevetfiets bijna af.....
Untitled
https://flic.kr/p/CRLBxS
Door zomer vakantie en langzaam/matig email reacties van Genesis heeft het zo lang geduurd om een Genesis Croix de Fer te bestellen dat de 2017 model niet meer te krijgen was. Gezien de 2018 model snot groen is, moest ik een andere oplossing zoeken.
Gezien ik genoeg andere fietsen heb met dikke banden toch besloten een net niet Gravel racer te nemen in de vorm van de Genesis Equilibrium (schijfremmen mogelijk, banden : 28mm met spatborden (is erg krap), 32mm zonder).
Toch zijn er veel kosten stiekem bij gekomen, door de andere kleur moest er toch wat witte kabels komen ipv de rol zwart dat in mijn schuur ligt, silver stuurpen zag er niet uit, achter rem bevestiging is direct mount dus moet een verloop stuk komen, steeds weer verzend kosten, etc etc etc.
Verder heb ik een vrij compromisloos fiets kunnen bouwen voor iets meer dan 2000 euro. Alleen nog de voorspatbord tussen zien te krijgen en son dynamo (deze wielen zijn tijdelijk geleend van mijn 29er, om de fiets af te kunnen monteren).
Weer veel geleerd, en iets meer stress gehad dan me lief is, maar de resultaat mag er zijn
Morgen eerste proefrit ....