Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vango Omega 450 XL: gebroken stokken - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Vango Omega 450 XL: gebroken stokken

Er kan een enorme kwaliteitsverschil zijn tussen stokken van het zelfde merk binnen één type. Bij Lowland is dat ook een tijd een probleem geweest. Blijkbaar zijn niet alle batchen even goed en is de uiteindelijke kwaliteitcontrole een moeilijke zaak...
Over de DAC Featherlight stokken heb ik nergens ooit klachten gelezen. Wat je ziet is dat tentbouwers soms experimenteren met goedkopere stokken. Hilleberg had een aantal jaren geleden problemen toen ze van de Easton stokken afstapten, en meer recentelijk heeft Helsport problemen gehad met Yunan stokken. Zowel Hilleberg als Helsport (voor de duurdere modellen) gebruiken nu DAC Featherlight.
Kampeerwereld, waar ik ze kocht, wil dat ik de stokken opstuur. Positief is dat garantie niet meteen wordt afgewezen, maar opsturen is ook niet gratis. Ik zal ze nog even vragen wat foto's niet duidelijk kunnen maken in deze. Ik heb namelijk zeer duidelijke plaatjes geschoten. Béétje klantenservice oude stijl, dit. Maar we zullen zien.
Wim schreef:Over de DAC Featherlight stokken heb ik nergens ooit klachten gelezen. Wat je ziet is dat tentbouwers soms experimenteren met goedkopere stokken. Hilleberg had een aantal jaren geleden problemen toen ze van de Easton stokken afstapten, en meer recentelijk heeft Helsport problemen gehad met Yunan stokken. Zowel Hilleberg als Helsport (voor de duurdere modellen) gebruiken nu DAC Featherlight.
Ja, Easton zie je niet zo vaak meer. Vango heeft een paar modellen met DAC gehad, maar dat is al een tijd terug, Zij zijn blijkbaar weer no-name stokken gaan gebruiken.