Met pijn in het hart bied ik mijn Specialized Awol Comp te koop aan.
Een fiets die (bijna) alles kan: op de weg kan ie prima uit de voeten als "racefiets", als mountainbike (met dikke noppenbanden) doet ie het goed, met lichte bepakking een toertocht en ook met volle bepakking een wat ruigere tocht. Nog maar één fiets in de schuur!
De Amerikanen noemen dit een gravel racer.
Specs:
- bouwjaar 2014, leverancier was van Herwerden
- frame is van staal, Reynolds 725, maat L en heerlijk comfortabel.
- stuurbocht, wijkt 12 graden naar buiten
- aandrijving: SRAM, 2x10, 48/32 en cassette 11-32. Ik heb de 17 er tussenuit gehaald en een 40-tands krans van Hope toegevoegd. De achterderailleur is een X0 van SRAM, origineel zat er een X9 op. Ketting en cassette heb ik in het voorjaar vervangen.
- de remmen zijn mechanische schijfremmen van Avid, type BB7, met verse remblokken
- er kunnen drie bidonhouders op
- en natuurlijk zitten alle gaten en schroeven er op voor bagagedragers vóór en achter en voor spatborden
- de oorspronkelijke banden van Specialized zijn gemonteerd, 42 mm. Ik heb er veel op gereden met Schwalbe Smart Sam van 2,1 inch. Past net.
De prijs is €1050,=.
Meer foto's vind je hier: http://www.marktplaats.nl/wijzigAdverte ... e=lr&pos=1
O ja, en ik doe hem weg omdat ik ondanks de 40 tands krans toch nog niet klein genoeg kan schakelen, wanneer ik met volle bepakking een lange steile helling op wil
De fiets is verkocht!
Dank voor het meedenken over andere oplossingen.
Een fiets die (bijna) alles kan: op de weg kan ie prima uit de voeten als "racefiets", als mountainbike (met dikke noppenbanden) doet ie het goed, met lichte bepakking een toertocht en ook met volle bepakking een wat ruigere tocht. Nog maar één fiets in de schuur!
De Amerikanen noemen dit een gravel racer.
Specs:
- bouwjaar 2014, leverancier was van Herwerden
- frame is van staal, Reynolds 725, maat L en heerlijk comfortabel.
- stuurbocht, wijkt 12 graden naar buiten
- aandrijving: SRAM, 2x10, 48/32 en cassette 11-32. Ik heb de 17 er tussenuit gehaald en een 40-tands krans van Hope toegevoegd. De achterderailleur is een X0 van SRAM, origineel zat er een X9 op. Ketting en cassette heb ik in het voorjaar vervangen.
- de remmen zijn mechanische schijfremmen van Avid, type BB7, met verse remblokken
- er kunnen drie bidonhouders op
- en natuurlijk zitten alle gaten en schroeven er op voor bagagedragers vóór en achter en voor spatborden
- de oorspronkelijke banden van Specialized zijn gemonteerd, 42 mm. Ik heb er veel op gereden met Schwalbe Smart Sam van 2,1 inch. Past net.
De prijs is €1050,=.
Meer foto's vind je hier: http://www.marktplaats.nl/wijzigAdverte ... e=lr&pos=1
O ja, en ik doe hem weg omdat ik ondanks de 40 tands krans toch nog niet klein genoeg kan schakelen, wanneer ik met volle bepakking een lange steile helling op wil
De fiets is verkocht!
Dank voor het meedenken over andere oplossingen.