De tovenaar schreef:Ik heb de mijne besteld via verreweg.be, de tent werd echter opgestuurd door Florian van luxeoutdoor.de (werd binnen een paar dagen geleverd). Scheelt wel verzendkosten want die zijn gratis bij Verreweg.
Vandaag heb ik de knoop doorgehakt, en ben voor de Lone Tree 4 gegaan. Deze heb ik eerst bij Eureka showroom in Utrecht bekeken, omdat hij nergens in een winkel stond, en daarna bij Bever in Houten gekocht. Erg goede service van de tentenmedewerkster, en viel me op dat deze Petra echt verstand van tenten had...
Ook de telefonische klantenservice is erg goed daar.
Ik vond de aanspanpunten wat steviger qua materiaal, Hexpeak iets meer houtje-touwtje, en ik ga toch voor polyester ipv nylon (wel of niet gesiliconiseerd). Ik heb hem vooral gekocht voor het snelle opzetten, maar ga met mijn 3 kids en hond toch nog niet ver fietsen. Dus iets meer gewicht is geen probleem. En zelf de naden seamsealen....het zou echt weer iets voor mij zijn dat het dan niet goed gaat....
Ik ben wel benieuwd naar mensen met een gesiliconiseerde tent, of hij idd erg doorhangt bij veelvuldig regen of juist hitte, door de werking van het rekbare materiaal. Dus ook benieuwd naar mensen met een Nigor wickiup.
Bedankt mensen voor het meedenken. Volgende week gaan we de tent uitproberen.