Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Haha, dank voor deze verbetering, heb ik dat toch even al zo'n tien jaar verkeerd in mijn hoofd zitten.Alien schreef:ETRTO.Michaj schreef:ERTRO
Pedalero schreef:Bedankt.
Hoe zit dat met die bandenmallen en waarom groeit een band uit de ene mal wel na en een band uit een andere mal niet?
Vond het verhaal over de all road bike in BQ met de 55 mm banden wel inspirerend. Maar wellicht een beetje overkill voor NL.
Hoi Wim,Wim schreef:Ik geloof niet dat Marten ze op voorraad gaat nemen, maar je kunt het vragen. Ik ga ze zelf in de VS bestellen als ik daar de komende maanden toch zit. Dat betekent ook dat ik ze pas na de Kerst, en als het weer tegenzit flink na de Kerst, kan uitproberen. Er moet bij mij ook wel een beetje geknutseld worden om plek te maken. De berichten over de werkelijke breedte verschillen wat van 51-53 mm (de extralight versie wordt nog wat breder dan de standaard versie) en dat is krap voor mij: ik heb 59 mm tussen de vorkkroon. Het wordt voor mij ook een gelegenheid de sks spatborden (mijn voorspatbord is ook net gebroken) te vervangen door de net wat bredere Gilles Berthoud, waar de stangen buitenom gaan in plaats van binnendoor.