Additionally, paste this code immediately after the opening tag: supernova e3 dynamo led achterlicht - Forum Wereldfietser

supernova e3 dynamo led achterlicht

hoogwaardig supernova e3 dynamo led achterlicht (nieuw)
kleur zilver 6 volt.
foto's zie markplaats
vraagprijs € 29,95
Plaats is een linkje dan van marktplaats.
Of moeten we zelf zoeken?
Werkt die ook op een andere koplamp dan Supernova? Meen eens ergens gelezen te hebben dat dit achterlicht het bijvoorbeeld niet doet op een Son Edelux.
Jurr schreef:Werkt die ook op een andere koplamp dan Supernova? Meen eens ergens gelezen te hebben dat dit achterlicht het bijvoorbeeld niet doet op een Son Edelux.
Ik zou het niet weten. Maar als ik een Son Edelux koplamp zou hebben dan ik me ook een z'n mooi Son achterlampje monteren.
Groetjes, Roger.
Jurr schreef:Werkt die ook op een andere koplamp dan Supernova? Meen eens ergens gelezen te hebben dat dit achterlicht het bijvoorbeeld niet doet op een Son Edelux.
Werkt wel op een andere koplamp dan de Supernova, echter de functie dat het achterlicht tijdelijk(5 min.) licht blijft geven bij stilstand werkt alleen in combinatie met de Supernova koplamp.
Standlicht is wel handig... toch maar naar een ander lampje kijken dan.
bonkers schreef:
Jurr schreef:Werkt die ook op een andere koplamp dan Supernova? Meen eens ergens gelezen te hebben dat dit achterlicht het bijvoorbeeld niet doet op een Son Edelux.
Werkt wel op een andere koplamp dan de Supernova, echter de functie dat het achterlicht tijdelijk(5 min.) licht blijft geven bij stilstand werkt alleen in combinatie met de Supernova koplamp.
Ik heb het een en ander nog eens even uitgezocht.
Het achterlicht brand op elke dynamo koplamp (6 volt 2,5 watt) die een voeding uitgang heeft voor een achterlicht. Het wel of niet hebben van een standlicht is afhankelijk van die betreffende dynamo koplamp en niet van het achterlicht. Met andere woorden heeft de dynamo koplamp electronica met standlicht ook voor de voeding naar het achterlicht (wat dan altijd zo is) dan heeft het achterlicht standlicht.

groetjes.
M276 schreef:Plaats is een linkje dan van marktplaats.
Of moeten we zelf zoeken?
mag
kennis is macht, kennis delen is kracht.

Als bovenstaande je onderschrift is dan verwacht ik dat je zelf de moeite neemt om te plakken en te knippen. :?
M276 schreef:kennis is macht, kennis delen is kracht.

Als bovenstaande je onderschrift is dan verwacht ik dat je zelf de moeite neemt om te plakken en te knippen. :?
mag
verkocht