Plaats is een linkje dan van marktplaats.
Of moeten we zelf zoeken?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik zou het niet weten. Maar als ik een Son Edelux koplamp zou hebben dan ik me ook een z'n mooi Son achterlampje monteren.Jurr schreef:Werkt die ook op een andere koplamp dan Supernova? Meen eens ergens gelezen te hebben dat dit achterlicht het bijvoorbeeld niet doet op een Son Edelux.
Werkt wel op een andere koplamp dan de Supernova, echter de functie dat het achterlicht tijdelijk(5 min.) licht blijft geven bij stilstand werkt alleen in combinatie met de Supernova koplamp.Jurr schreef:Werkt die ook op een andere koplamp dan Supernova? Meen eens ergens gelezen te hebben dat dit achterlicht het bijvoorbeeld niet doet op een Son Edelux.
Ik heb het een en ander nog eens even uitgezocht.bonkers schreef:Werkt wel op een andere koplamp dan de Supernova, echter de functie dat het achterlicht tijdelijk(5 min.) licht blijft geven bij stilstand werkt alleen in combinatie met de Supernova koplamp.Jurr schreef:Werkt die ook op een andere koplamp dan Supernova? Meen eens ergens gelezen te hebben dat dit achterlicht het bijvoorbeeld niet doet op een Son Edelux.