Hangt er vanaf wat en hoeveel kg je op de bagagedrager wil vervoeren.rundoggy schreef: . Wat raden jullie aan om te monteren?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat zou zomaar kunnen. Op de VSF T-100 van mijn vriendin zat standaard een Pletscher drager (dit merk staat ook in het rijtje bij Rose). Die hebben we inmiddels vervangen door een tweedehands Tubusdrager omdat de Pletscher toch wat zwaar was. Maar de Pletscher was zeker oerdegelijk uitgevoerd en alle boutjes waren RVS en zelfborgend. Wel had het ding een beetje - niet meer - moeite met de haken van de ortliebtassen. Het zou echter zomaar kunnen dat de huidige Pletscherdragers hieraan aangepast zijn, want als fabrikant wil je wel dat je spullen compatibel zijn met de meestverkochte merken tassen.Revanho schreef:Ik zou eens kijken bij rose: https://www.rosebikes.nl/producten/fiet ... terdragers
De dragers van eigen merk (Rose) en xTreme hebben volgens mij een prima prijs-kwaliteitsverhouding. En ik hoop dat anderen mij verbeteren als ik mij vergis, maar zelf met de goedkoopste van die dragers is er denk ik weinig mis.
Als je gemeten hebt van hart trapas naar bevestigingsgaatjes in je achtervork dan moet het volgens mij kunnen.rundoggy schreef:Heb net gekeken en gemeten. Ik heb een 22" fietsje (Fuji) en mijn achteras is langer. dat zou dus moeten kunnen. Ik zag een aanbieding voor de Tubus travelrack (van een santos). Die zou ook ontwerp dingen van de Logo hebben dus dat is misschien wat. Tassen van Ortlieb.