Wim, jij wilt er meteen weer een vakantietractor van maken. Dat is prima als de kww dat wil, maar volgens mij is hij naar wat anders op zoek. In de openingspost staat namelijk dit: "vorig jaar heb ik een trek 7500 fitness fiets aangeschaft. na een jaartje fietsen wil ik deze verkopen en een wat ruigere atb/mtb voor terug kopen en voor de langere tochten (voor mij is 20 a 50 km al lang) zoek ik een 2dehands racefiets."
Hij zoekt dus een racefiets om leuk een rondje te rijden op zondagmiddag, daar komt het zo ongeveer op neer. Volgens mij heb je dan niks aan oogjes op het frame voor spatborden en bagagedragers. En die dikke banden zijn vooral nuttig voor het comfort op lange, meerdaagse tochten. Voor off-road gebruik wil kww immers een mtb aanschaffen...
Hij zoekt dus een racefiets om leuk een rondje te rijden op zondagmiddag, daar komt het zo ongeveer op neer. Volgens mij heb je dan niks aan oogjes op het frame voor spatborden en bagagedragers. En die dikke banden zijn vooral nuttig voor het comfort op lange, meerdaagse tochten. Voor off-road gebruik wil kww immers een mtb aanschaffen...