door
Wit » do 17 dec, 2015 12:25
De tovenaar schreef:Het lijkt me niet waarschijnlijk dat je de GPS hebt geformatteerd, want dan start ie helemaal niet meer op (system software missing o.i.d.). Kan je nog eens een Javawa rapportje maken en die hier plaatsen?
Hij maakt geen contact meer met Javawa.
Het rare is dat ik dezelfde foutmelding bij mapsinstall krijg voor mijn oude gps.
Ik heb basecamp en mapinstall gedeinstalleerd en doe nu een nieuwe installatie.
Shoot basecamp wil niet installeren op mijn Mac versie. Mapinstall wel.
Alien schreef:Oké.
- Heb je een backup (via JaVaWa Device Manager) van je toestel, van vóór deze problemen de kop opstaken? (Liefst van toen het toestel nieuw uit de doos kwam, maar die kans is erg klein.)
- Maak een (volledige) backup van je toestel met JaVaWa Device Manager. Overschrijf in géén geval oude backups! Je kunt beter teveel backups maken dan te weinig. En kies zinvolle namen voor je backups: zodat je later weet waarom je ze gemaakt hebt. Bijvoorbeeld "2015-12-17 10:07 backup voor formatteren SD-kaart". Mocht er dan wat misgaan tijdens het formatteren van je SD-kaart, dan weet je welke backup je moet hebben om terug te gaan naar de situatie van vóór deze misstap.
- Nee
- Ik denk dat het probleem nu niet zozeer in de SD kaart zit maar in het toestel zelf.
Dus naar een GPS service station.
Ik kies ervoor om mijn tochtje van een dag te gaan rijden op mijn oude gps. Kaart laadt nu. Ben er ff klaar mee, eerst even fietsen - en dan op naar de reparateur.Dank allen voor de bijzondere hulp - in het bijzonder Minko en Frank die ook nog op de achtergrond actief waren!