Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fotoserie van onze vakantie langs Tarn en Lot - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fotoserie van onze vakantie langs Tarn en Lot

Mooie foto's, die kant zou ik ook eens moeten doen. Heb je daar eventueel een gps track van?

Grts
Inderdaad mooi! In de categorie genieten!
Wauw, mega fotogeniek Frankrijk. Maar waar staat deze molen?
Die uil!! Mooi!
De rest ook! :D
Dat is aanlokkelijk!

Ik ben nogal autoschuw, hoe was dat? En is dat klauteren optioneel of kon je niet anders? 9km klimmen met twee kinderen in onze fietskar trekt me niet (en de bijbehorende afdaling heb ik ook niet zo'n trek in!).
Mooie fotoserie! Heb er met plezier naar gekeken.
Mooie sfeerimpressie. Erg handig zo te zien de kar van Thule.
speedycyclist schreef:Mooie foto's, die kant zou ik ook eens moeten doen. Heb je daar eventueel een gps track van?

Grts
Stuur me even een PBtje met je mailadres, dan moet dat wel goedkomen;)!
loknor schreef:Dat is aanlokkelijk!

Ik ben nogal autoschuw, hoe was dat? En is dat klauteren optioneel of kon je niet anders? 9km klimmen met twee kinderen in onze fietskar trekt me niet (en de bijbehorende afdaling heb ik ook niet zo'n trek in!).
In juni heb je echt maar weinig last van auto's. En ja, dat klimmen hoort erbij, ben ik bang, of je moet over drukkere wegen willen. En uit die gorges gaat het sowieso omhoog, maar die 9km was een uitzondering hoor! Echt een aanrader, dat gebied!
Martin E. van Doornik schreef:Wauw, mega fotogeniek Frankrijk. Maar waar staat deze molen?
Meerdere van deze molens staan bij Castelnau-Montratier, onze laatste stop voor we weer bij Moissac aankwamen.
Friso* schreef:Mooie sfeerimpressie. Erg handig zo te zien de kar van Thule.
Niet de lichtste, maar wel enorm veelzijdig! En vrij geavanceerd, da's meteen mijn grootste bezwaar. Zelf het inklapmechanisme repareren bijvoorbeeld, zou echt een uitdaging worden. Geen reden om aan te nemen dat dat snel zou sneuvelen gelukkig:)!
Marjan schreef:Die uil!! Mooi!
De rest ook! :D
Een jonge ransuil, in het bosje naast het toiletgebruik van de camping :shock: . Was heel bijzonder!
Travelmaster schreef:Dankjewel voor het compliment, Maryka! Ik zag dat jij een reis van zes weken achter de rug hebt? Dan is deze tocht mogelijk wat kort voor je, zeker als je zonder kinderen reist...! Maar mocht je meer informatie willen, tegen die tijd, laat het me maar weten!
Hoi Travelmaster,

Ik ga niet meer zolang weg want dat kan elk jaar niet.
Ik wil volgend jaar met een fietsbus heen en terug naar zuid Frankrijk en daar een tocht maken van 3 weken.
Het was wel veel klimwerk aan je foto' s te zien of viel het mee?
maryka schreef:
Travelmaster schreef:Dankjewel voor het compliment, Maryka! Ik zag dat jij een reis van zes weken achter de rug hebt? Dan is deze tocht mogelijk wat kort voor je, zeker als je zonder kinderen reist...! Maar mocht je meer informatie willen, tegen die tijd, laat het me maar weten!
Hoi Travelmaster,

Ik ga niet meer zolang weg want dat kan elk jaar niet.
Ik wil volgend jaar met een fietsbus heen en terug naar zuid Frankrijk en daar een tocht maken van 3 weken.
Het was wel veel klimwerk aan je foto' s te zien of viel het mee?
10.000 hoogtemeters over 700km, dus dat valt wel mee toch? Alleen met een kar is het lastiger, maar ik heb alles kunnen fietsen;)! En in drie weken is deze dus écht makkelijk te doen!
Uhm.... dat is het dubbele aantal HM van de Marmotte op vier keer zoveel kilometers. Dat is meer dan pittig te noemen, zeker met bagage en een fietskar.

En ja, kleinere etappes, dat maakt het minder erg, maar het is zeer zeker pittig te noemen.
Oh...

:lol:

Zo had ik het nog niet bekeken. Is dan allemaal opgeteld door allemaal kleine heuveltjes en een paar flinke jetsers ertussen. Nou ja, zorg dan dat je het tien graden koeler hebt dan wij, 25-30 graden is lekker zat denk ik!