Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Oproep klacht Rabo Scanner - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Oproep klacht Rabo Scanner

Dan is de Rabo bank dus mede schuldig aan het ontvolken van Zweedse plattelandsdorpen. Het was een informatief forum, maar het peil zakt naar een bedenkelijk niveau. Jammer.
PietV schreef:Dan is de Rabo bank dus mede schuldig aan het ontvolken van Zweedse plattelandsdorpen. Het was een informatief forum, maar het peil zakt naar een bedenkelijk niveau. Jammer.
Het niveau van dit topic houdt niet over inderdaad. Misschien tijd voor een aankondiging dat je het forum gaat verlaten Piet?
Ik lees alle onzin glimlachend. Dit onderwerp: Oproep tot klacht is toch humor. Het forum verlaten om de vele flauwekul verhalen doe ik niet. Waarschijnlijk vindt de jonge doelgroep dit interessant. Ik gun ze een vernieuwend forum. Evolutie :lol:

Piet.
PietV schreef:Ik lees alle onzin glimlachend. Dit onderwerp: Oproep tot klacht is toch humor. Het forum verlaten om de vele flauwekul verhalen doe ik niet. Waarschijnlijk vindt de jonge doelgroep dit interessant. Ik gun ze een vernieuwend forum. Evolutie :lol:

Piet.
Je bent een groots mens. Om nog maar wat nutteloos aan het forum toe te voegen :lol: .
Polling schreef:Ik dacht dat hij dat huis met behulp van de rabo-scanner had aangeschaft. ;-)
Ik heb het huis in 2003 gekocht, wel via een Random Reader, de andere helft van de koopsom via een Zweedse hypotheek, Die is nu al voorbij. De Rabo-scanner bestond dus nog niet. Nu discussie gesloten. Punt.
Uit.