Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Iemand ervaring met Thule Pack 'n Pedal? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Iemand ervaring met Thule Pack 'n Pedal?

Dat is idd ook een oplossing. Maar moet ik dan ook losse magneten kopen als ik een set Thule Pack ’n Pedal Shield Panniers zou kopen?

En wat is je eravring met deze tassen tov de ortlieb front rollers?
De tassen worden geleverd met magneten.

Hoe ze bevallen tov Ortlieb kan ik nog niet veel over zeggen. Ik moet er nog mee gaan kamperen.
Ik heb de drager ook en ook met de side racks. Kreeg de Ortliebs er ook niet op geklemd met de haken en heb dat opgelost door verticaal een tie-wrap te spannen door de opening naast de blauwe klem en dan naar beneden door de opening van het rack. Alstubegrijpwatikbedoelt...
55er, ik zit in dezelfde situatie. De Ortlieb haken klemmen er met wat licht geweld wel achter, maar dat kan niet echt de bedoeling zijn. Heb je een foto van hoe jij het opgelost hebt? Dankjewel!
Freek?? aka Frekie? Van de GOGV?
Anyway...Geef je 06 nr per PB dan stuur ik je de foto's per WhattsApp. Heb even geen fototoestel hier en per telefoon lukt het me niet ze hier te plaatsen.
Eindelijk m'n fototoestel terug...zo dus. Moet nog wel ff twee zwarte scoren.

Afbeelding
55er schreef:Freek?? aka Frekie? Van de GOGV?
Freek van veel, maar niet van de GOGV helaas :D
Bedankt voor de foto's, ik ga het onmiddellijk uitproberen.
Veel fietsplezier!
Nu heb ik een (ouwe) Mountainbike en overweeg dit rack er aan te gaan hangen, samen met een paar Orblieb City Frontrollers. Heeft iemand ervaring met de combi Thule Pack ’n Pedal Tour Rack / Mountainbike + voorvering? Is dat net zo prima als achterop?

Ik heb even gekeken naar een nieuwe voorvork maar dan kom je per saldo toch (flink) duurder uit en ik heb het gevoel dat wanneer ik tzt. een mooiere fiets ga kopen ik dit rackje wel weer kan slijten zonder al te veel verlies.
Ik heb toevallig vandaag in de bieb in Den haag een recensie gelezen van iemand die met die thule tassen 4 weken is gaan fietsen.

Conclusie:

je moet aan een dun staal draadje trekken om de tassen op de drager te krijgen, maar die brak al na een paar weken. Ook het magneet werkt niet naar behoren.

Mario
Staat een kortte review over in de laatste wereldfietser.
Ok... @Supermario Ik kreeg uit de reacties hierboven juist de indruk dat dit best een kansrijke oplossing is. Een tegengeluid is dan interessant :) Ik ben overigens vooral benieuwd naar hoe dit systeem werkt met voor vering. @Inge, dank je. Extra motivatie om eens lid te worden van de club. Ik ben van plan in feb/mrt naar de wandelen/fietsen RAI te komen om dan eens nader kennis te maken.