Ben nog wel even bezig met dat Vittorio racefietsje, waar ik zo succesvol de cranks van heb verwijderd
dus daarom nogmaals een vraag
Volgende uitdaging waar ik tegenaan loop zijn de remkabels en het stuurlint, heb eigenlijk niet heel veel zin om het (leren) stuurlint te verwijderen om de remkabels te vervangen, die lopen eronderdoor namelijk. Beetje huiverig voor dat wikkelen, en mooi stuurlint (Brooks ofzo) is ook nogal prijzig, in ieder geval te prijzig om te verkloten...
Daarom de vraag of het mogelijk is om de remkabels te vervangen zònder het stuurlint eraf te halen, wordt dan natuurlijk alleen de binnenkabel vervangen, of is het gewoon veel beter om binnen èn buiten tegelijk te doen.
En als ik dan toch ook het stuurlint moet doen, zijn daar nog handige tips voor of zijn er goede ervaringen met andere, makkelijker te wikkelen, linten?
Jeroen
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Volgende uitdaging waar ik tegenaan loop zijn de remkabels en het stuurlint, heb eigenlijk niet heel veel zin om het (leren) stuurlint te verwijderen om de remkabels te vervangen, die lopen eronderdoor namelijk. Beetje huiverig voor dat wikkelen, en mooi stuurlint (Brooks ofzo) is ook nogal prijzig, in ieder geval te prijzig om te verkloten...
Daarom de vraag of het mogelijk is om de remkabels te vervangen zònder het stuurlint eraf te halen, wordt dan natuurlijk alleen de binnenkabel vervangen, of is het gewoon veel beter om binnen èn buiten tegelijk te doen.
En als ik dan toch ook het stuurlint moet doen, zijn daar nog handige tips voor of zijn er goede ervaringen met andere, makkelijker te wikkelen, linten?
Jeroen