Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Achterhoek weekend - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Achterhoek weekend

Off-topic: ik kwam hem vorige week nog tegen bij voormalig Kamp Westerbork. In een wel heel lichte set-up. Maar ja, hij zoefde al voorbij voor ik hem kon spreken. Al zou ik niet direct weten waarover:).
De avonden worden al korter en de terreintjes waar we staan hebben geen enkele vorm van verlichting, aardedonker dus en ook geen aangeharkte paden.Wellicht ten overvloede: vergeet niet je (hoofd)lamp !

Lochem:
Als je in het donker bij het licht van je lamp wat schimmige gestalten ziet zweven, niet schrikken, (alleen even een kruis slaan) het zijn maar de "witte wieven"..........

Ben
ben huve schreef:
NB:Tijdens de Harskamperdennen was er een (middelbaar) stel uit Drenthe waarvan mij jammer genoeg de naam ontschoten is, die in principe mee wilden. Ze zouden nog een bevestigingsmail sturen. Willen jullie alsnog even met spoed melden wat het wordt?

De weersvooruitzichten voor het weekend zijn tot nu toe behoorlijk, wij hebben er zijn in !

Ben & Ingrid
Al iets gehoord van dit stel Ben, ik zou dolgraag meewillen, en helemaal nu ik weet dat Frank van Rijn ook meegaat ;-)
Lars je hebt een pb.

ben
Ha, de wittewieven dolen ook rond in Nieuwleusen. Een paar ochtenden geleden trof ik ze tesamen met zwartwit en roodwitte wieven aan. SpOEKy hoor.
'k Heb m'n fiets en zo goed als alle kampeerspullen. Het is me wat wanneer je op 3 plekken je huisraad hebt liggen. Tot vrijdag.
Loes
Beste mensen,

Wij hebben een erg leuk weekend gehad. Ben en Ingrid bedankt voor de organisatie.

Voor een kleine sfeer impressie klik hier.

Hans en Saskia
Hans, dank voor de foto impressie.

Ben en Ingrid, nogmaals dank voor de organisatie en de weer prachtige weggetjes door de altijd mooie Achterhoek, en de sfeervolle NTKC terreinen.

En dank aan alle medefietsers voor weer een heel geslaagd, gezellig en geanimeerd weekend.

En dank aan de weergoden dat ze ons goed gezind waren. (al was het voor Frank nog aan de kille kant, en kreeg hij het volgens mij nog kouder bij het zien van al die blote armen).

Cilia
Vanavond thuis gekomen na een fantastisch Achterhoekweekend en meteen het evaluatieformulier ingevuld.

Organisatie 10
Fietsroutes 10
Campings 10
Sfeer 10
Weer 10

Ben en Ingrid, heel erg bedankt!

Annita
Hoi Ben & Ingrid,

nogmaals bedankt voor het heerlijke weekend. De route was helemaal geweldig. Perfect gedaan. Een gezellig weekend met iedereen.

groet,
Cathy
En de groepsfoto

Afbeelding
Na een super leuk weekend in de Achterhoek hier nog wat foto's.
Alles mede mogelijk gemaakt door Ben en Ingrid.

https://plus.google.com/116930311380828 ... 0828723114

Groetjes,

Henk de Leeuw
Gezien de vele reakties per mail, op het forum, en de eerste nieuwe aanmeldingen vond iedereen het een geslaagd weekend dus dat stimuleert ons om er in 2015 weer een mooie tocht van te maken.
Waar we aan zitten te denken om er misschien eens een 3 daagse van te maken met 1 dag een "standplaatstocht" zonder bepakking. Enfin, jullie horen het nog wel wat het wordt.

-Dit jaar hadden we 2 stoplichten ipv vorig jaar 0 , dat moet dus beter
-Opvallend als je zo eens bij het kampvuur met elkaar aan de praat bent dat ondanks alle berichten van een aantrekkende economie er behoorlijk wat mensen in de groep het afgelopen jaar hun baan zijn kwijtgeraakt of nu met hun werk in de gevaren zone zitten. Nog even en je hoeft het (Achterhoek)weekend niet meer in het weekend te organiseren......
-Onze indruk is dat AOW'er Frank van Rijn het steeds meer naar zijn zin krijgt in een groep mits natuurlijk de zon schijnt. Overigens is hij wel een hardcore kampeerder gezien zijn uitrusting of zijn wij wel erg decadent met onze luchtbedjes, mooie stoeltjes en hytech kleding.
-Nog nooit meegemaakt tijdens een WF tocht , een groep die de laatste dag keurig bij elkaar bleef tot het eind.

Groet,

Ben & Ingrid
Aansluitend op het achterhoekweekend zijn wij op vakantie gegaan.
Ook ik wil Ben en Ingrid nog even bedanken voor het organiseren van dit weekend, alle anderen voor de gezelligheid, wat een fijn weekend was het! Met prachtig nazomerweer.

Hans en Henk, mooie foto's!

Groet, Marjan
Lees hier het verslag van Frank van Rijn (met dank aan Ben Huve)