Toch nog een vraagje: Ik overweeg de Planet X Clingon 2 te bestellen.
Maar die pennetjes: Zijn die in zowel de grote als kleine maten, van een bepaalde internationale standaard (*)? Het lijkt me immers wel handig dat als die pennetjes aan vervanging toe zijn, dat ik die pennetjes gewoon hier bij m'n lokale fietsenboer kan halen.
En is het ook mogeliijk om de kleine pennetjes, voor grote pennentjes te vervangen, en andersom?
(*) Omdat ik dus ook dit heb gelezen:
Groet, Marco
Maar die pennetjes: Zijn die in zowel de grote als kleine maten, van een bepaalde internationale standaard (*)? Het lijkt me immers wel handig dat als die pennetjes aan vervanging toe zijn, dat ik die pennetjes gewoon hier bij m'n lokale fietsenboer kan halen.
En is het ook mogeliijk om de kleine pennetjes, voor grote pennentjes te vervangen, en andersom?
(*) Omdat ik dus ook dit heb gelezen:
En verder: Welke shoenen zijn eigenlijk bedoeld voor dit soort pedalen? Want het lijkt mij dat niet alle zoolprofielen op dit pennetjes-systeem aansluiten.De Vakantiefietser schreef:Een voordeel van de DX pedalen met pennetjes is dat de inbuspennetjes kleiner zijn. Omdat de pennen op de Wellgo/Santos pedalen groter zijn, ...
Groet, Marco