Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Maar dat is met een mandje en een paar bloemetjestassen zo opgelost!Aart Veldhuizen schreef:En om nu een Avaghon of Santos voor haar te gaan kopen lijkt me te veel vakantiefiets van het goede.
Omdat een vakantiefiets wel eens te stijf zou kunnen zijn voor het beoogde gebruik. (Zeker omdat Selma zelf niet voldoende gewicht heeft om heel veel vering en demping af te dwingen)Carl schreef:Serieus, als je een fiets zoekt met derailleur en geschikt voor 50mm-banden en je struikelt er niet over dat zoiets 1500 euro gaat kosten, maar wel over de 'sportiviteit', waarom dan geen heuse vakantiefiets?
Sommige wel, daar ben ik mij van bewust - zie mijn laatste opmerking in het bericht waar je op reageert. Maar zoals je zelf ook schrijft, het zou kunnen - hoeft dus niet per se. Uitproberen dus.Ave Gone schreef:Omdat een vakantiefiets wel eens te stijf zou kunnen zijn voor het beoogde gebruik.Carl schreef:Serieus, als je een fiets zoekt met derailleur en geschikt voor 50mm-banden en je struikelt er niet over dat zoiets 1500 euro gaat kosten, maar wel over de 'sportiviteit', waarom dan geen heuse vakantiefiets?
Ja, ik bijvoorbeeld, hoewel ik het ook zonder bagage een fijne fiets vind.Ave Gone schreef:Standaard reis-Avaghons zijn in ieder geval tamelijk stijf. (ik heb er een en vele anderen hebben dit op dit forum al gemeld dat hun Avaghon mét bagage lekkerder rijdt dan zonder, zelfs met dikke banden)
Nou Selma, dat wordt de Alpen over!Aart Veldhuizen schreef:Vanmorgen een Jan Janssen Transalpine samengesteld