Ik moet een nieuwe fiets hebben, met name voor woon/werkverkeer en af en toe eens een fietsvakantie.
Ik zoek een fiets waar gemiddelde snelheden van 25 km/uur mee gefietst worden. Bij voorkeur een fiets met derailleur en V-brakes.
Nu ben ik de afgelopen dagen aan het zoeken geweest, en de beste keuze lijkt mij de Giant ASPIRO RS 1. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze fiets? Is deze aan te raden?
Prijs: 1199 euro. Specificaties:
Ik weet dat er minder bekende alternatieven zijn die goedkoper zijn, maar ik wil de fiets via een fiscaal gunstige regeling op mijn werk kopen, en dan ben ik afhankelijk van het aanbod van lokale dealers.
Zijn er alternatieven van algemeen verkrijgbare merken die qua prijs/specificatie een alternatief kunnen vormen?
Ik zoek een fiets waar gemiddelde snelheden van 25 km/uur mee gefietst worden. Bij voorkeur een fiets met derailleur en V-brakes.
Nu ben ik de afgelopen dagen aan het zoeken geweest, en de beste keuze lijkt mij de Giant ASPIRO RS 1. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze fiets? Is deze aan te raden?
Prijs: 1199 euro. Specificaties:
Voor deze prijs lijkt de fiets mij wel goed afgemonteerd, zeker vergeleken met andere bekend merken. Veel onderdelen, bijvoorbeeld de wielen, worden niet gespecificeerd. Ik vraag me dus af of die ook een beetje van redelijke kwaliteit zijn.ALUXX aluminium
VOORVORK
Verend, Monoshock
ONDERDELEN
STUUR
Giant Trekking alu
STUURPEN
Toolless verstelbaar
ZADELPEN
Verend
ZADEL
Selle Royal Freeway
PEDALEN
Giant City sport
AFMONTAGE
SHIFTERS
Shimano Deore LX 30sp
VOORDERAILLEUR
Shimano Deore LX
ACHTERDERAILLEUR
Shimano Deore LX
REMMEN
Shimano Deore LX V
brakes
CRANKSET
Shimano FC
M522
Ik weet dat er minder bekende alternatieven zijn die goedkoper zijn, maar ik wil de fiets via een fiscaal gunstige regeling op mijn werk kopen, en dan ben ik afhankelijk van het aanbod van lokale dealers.
Zijn er alternatieven van algemeen verkrijgbare merken die qua prijs/specificatie een alternatief kunnen vormen?