Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat deed jij vandaag met je fiets? - Pagina 7 - Forum Wereldfietser

Wat deed jij vandaag met je fiets?

125 berichten
me verwonderen waarom mijn low budget allergoedkoopste kmc ketting na 1300 km al boven de 75 procent zit.....om er dan achter te komen dat mijn cassette de boosdoener is... :shock: ging er gemakshalve vanuit dat die na 5000 km nog wel goed was...toch maar een goede bril kopen..
De olie van de Rohloff-naven van onze Santossen vervangen. Fluitje van een cent (nou ja, € 16 per fiets) na het zien van het filmpje op de site van de Vakantiefietser.
Net terug van pittige MTBtraining op het parcours van Zoetermeer. Vanuit Katwijk meteen een goede duurtraining. En gecombineerd met woon-werk maakt dat toch een kleine 100 km vandaag 8) .
Een naafdynamo-koplamp op mijn Snel Safari gezet omdat de batterij-koplamp al enige tijd overleden was. Scheelt een beetje gewicht en het voelt altijd goed om je eigen stroom op te wekken.
Ik ben door vele frustrerende ervaringen in het tijdperk van stadsfietsen met banddynamo's altijd bang voor klussen aan fietslampjes, maar het werkte in één keer :)

Daarna nog even met de racefiets wezen trainen, lekkere tegenwind weer in de polder.
... niets, alleen kijken naar de elegantie van dunne buizen en onderdelen van een 29 jaar oude tourfiets