Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Kirgizië kan nog bijna 2 maanden wachten. Dat avontuur begint pas rond hemelvaart.frank bueters schreef:Jammer dat je niet mee gaat, Kirgizië kan niet wachten?
Oké, het wordt a.s. zondag dus 'Rondje Betuwe' (91km).
Volgens mij gaan we niet de 91 km variant doen, want:Welke kant op wordt deze route gereden? Als eerst naar Nieuwegein gefietst wordt begin ik namelijk waarschijnlijk in Laagraven, bij de fietsbrug over de A12.
Ik ga met Edwin en Frank meeHet lijkt me een mooie route maar laten we 'm bewaren voor als je terug bent, 91 km is misschien iets te lang voor nu. Edwin heeft iets in gedachten van rond 75 km in de Betuwe via Amerongen, Kesteren, Geldermalsen en weer terug.
Heb gister 200 km gedaan, voor het eerst. Conditioneel was het geen probleem maar als ik mag kiezen zit ik zaterdag liever 75 dan 91 km op dat zadelAnneke schreef:Oké, het wordt a.s. zondag dus 'Rondje Betuwe' (91km).Volgens mij gaan we niet de 91 km variant doen, want:Welke kant op wordt deze route gereden? Als eerst naar Nieuwegein gefietst wordt begin ik namelijk waarschijnlijk in Laagraven, bij de fietsbrug over de A12.Ik ga met Edwin en Frank meeHet lijkt me een mooie route maar laten we 'm bewaren voor als je terug bent, 91 km is misschien iets te lang voor nu. Edwin heeft iets in gedachten van rond 75 km in de Betuwe via Amerongen, Kesteren, Geldermalsen en weer terug.
ruudvp schreef:Ik kan mij voorstellen dat er om verschillende redenen meer niet kunnen de eerste zondag van mei. Als dat zo is zullen we dan eenmalig afwijken en kiezen voor de 2e of 3e zondag in mei?
Groet,