Morgen gaat het toch echt gebeuren op mijn verjaardag
fietsen met mijn bagage op de veluwe, ik fiets een rondje van ongeveer 70 km het moest er maar eens van komen, ik heb mijn koga nu 5 maanden en bijna 5000km gefietst, en de aangeschafte fietstassen en andere kampeerspullen staan mij al een tijdje aan te staren.
Mijn fiets staat nu in mijn huiskamer volledig klaar met alles wat ik nodig heb onderweg, ik heb geprobeerd of ik nog wel op mijn fiets kom, en er ook weer af kan komen, morgen wordt ik 52 jaar en ben niet de soepelste meer
... het viel mij toch echt niet mee om mijn been over die kanotas te krijgen. Hopelijk zijn er niet veel mensen onderweg die dit moeten zien.
Neem toch ook maar mijn fietshelm mee.
Ook heb ik niet een goede aankoop gedaan, ik heb een veels te grote slaapzak (Vaude) gekocht en die past niet in de kanozak moet dus in een fietstas en die is dan gelijk vol. Ook begrijp ik niet goed hoe dat bagage netje werkt
Moet denk ik maar een paar keer oefenen voor ik echt weg ga.
Kirsten
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Mijn fiets staat nu in mijn huiskamer volledig klaar met alles wat ik nodig heb onderweg, ik heb geprobeerd of ik nog wel op mijn fiets kom, en er ook weer af kan komen, morgen wordt ik 52 jaar en ben niet de soepelste meer
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Neem toch ook maar mijn fietshelm mee.
Ook heb ik niet een goede aankoop gedaan, ik heb een veels te grote slaapzak (Vaude) gekocht en die past niet in de kanozak moet dus in een fietstas en die is dan gelijk vol. Ook begrijp ik niet goed hoe dat bagage netje werkt
Moet denk ik maar een paar keer oefenen voor ik echt weg ga.
Kirsten