Volgens mij vergis je je: in 26 inch (en daar lijkt het om te gaan) is de AV 13 voor 40-62 mm: http://www.schwalbe.de/ger/de/fahrrad/schlaeuche/
Wim
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De ruimste band staat minder onder spanning, loopt dus minder snel leeg en is ook minder snel lek. Maar weegt wel meer en is misschien wat lastiger zonder kreukels in de buitenband te proppenGerdC schreef:Binnenbanden van Schwalbe zijn er in de maten normaal (28 - 47) of breed (47 - 62).
Welke binnenband kan je het beste doen in een buitenband maatje 47 (als de verkrijgbaarheid geen rol speelt)?
Gerd
Willem,Willem Jongman schreef:AV/SV17 voor 28 inch gaat tot 47 mm en AV/SV 19 begint al bij 40 mm, en eindigt bij 60 mm.
...of SV19A, net zo betrouwbaar en 140gr in plaats van 220gr. Gemakkelijk verdiend die -160 gram draaiend gewicht. 10 jaar eigen ervaring.GerdC schreef:..... leidt dat tot de conclusie dat ik beter AV- of SV-19 kan gebruiken bij mijn maatje 47 buitenbanden.Willem Jongman schreef:AV/SV17 voor 28 inch gaat tot 47 mm en AV/SV 19 begint al bij 40 mm, en eindigt bij 60 mm.