Lijkt me wat klein en kwetsbaar voor je.
Wim
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Daarom hebben wij sinds kort voor onze exped matjes zo'n zak. Hiermee blaas je in een keer de mat op. Waarschijnlijk zijn ze er voor meerdere merken.Yvette&Paul schreef: Het is best pittig om het hele matje telkens vol te blazen. Meestal doe ik het in tussenstappen, anders gaat bij mij alles draaien. En 's avonds voor het slapengaan nog even bijblazen omdat de warme lucht dan weg is en het matje leger.
Je zal wel gelijk hebben. Het wordt natuurlijk verwarrend als mensen een zelf op te blazen matje 'zelfopblazend' te noemen. Mijn fietsen zijn zelfrijdendYvette&Paul schreef: Renaat ik ga er vanuit dat hij bedoelt met zelfopblazend - zelf op te blazen
Dat doe ik meestal ook met mijn NeoAir-matje. Maar in afwachting van de aanschaf van een pompzak gebruik ik (als ik niet alleen ben) een plastiek zak waar ik een hoekje van af heb geknipt. Dat werkt ook prima als pompzak, op voorwaarde dat men minstens 3 handen ter beschikking heeft.Yvette&Paul schreef: Het is best pittig om het hele matje telkens vol te blazen. Meestal doe ik het in tussenstappen, anders gaat bij mij alles draaien. En 's avonds voor het slapengaan nog even bijblazen omdat de warme lucht dan weg is en het matje leger.