Fietsdiefstal is echt erg vervelend. Het begint ook steeds erger te worden. Ik ga zelf iedere dag op de fiets naar het station. Het is 6km per reisdus mijn fiets is best redelijk. Mijn techniek is de fiets goed vastzetten en hem er zo slecht mogelijk uit laten zien.... Het is een goedkope tweedehandsfiets maar de onderdelen zijn in prima staat. Het frame ziet er echter niet uit, remkabel hangt los enz... Het is dus niet de eerste keuze wil iemand een fiets meenemen. Ik zet hem altijd achter het postsorteercentrum in zicht van het perron. Mijn fiets is dus (afkloppen) nog nooit gestolen. Wel worden er vaak vernielingen gepleegd (tot het afbranden van fietsen). Gelukkig hoeft hij nooit in de nacht er te staan.
wat ik wel merk ik dat er geen hele fietsen meer verdwijnen. Er verdwijnen onderdelen.
Staat een fiets alleen met het voorwiel vast? Verdwijnt het frame. Achterwiel alleen? Dan verdwijnt het voorwiel. Ze zetten deze dan zo weer in elkaar als een grote puzzel. Zelfs zadels enz verdwijnen.......
wat ik wel merk ik dat er geen hele fietsen meer verdwijnen. Er verdwijnen onderdelen.
Staat een fiets alleen met het voorwiel vast? Verdwijnt het frame. Achterwiel alleen? Dan verdwijnt het voorwiel. Ze zetten deze dan zo weer in elkaar als een grote puzzel. Zelfs zadels enz verdwijnen.......